אא

איסתא: "מחירי חבילות ליעדים חמים צפויים לעלות"

בניגוד לתפיסה שאחרי החגים המחירים דווקא יורדים, בחברת איסתא צופים ביקושים ועליית מחירים ליעדים חמים כמו מרוקו, תאילנד, דובאי, אפריקה וקטאר (משחקי המונדיאל). מנגד, אומרים באיסתא, שניתן למצוא חבילות גם ב-370 דולר. לאיזה יעדים?

דובאי. צילום: shutterstock
דובאי. צילום: shutterstock
חגי תשרי אומנם מאחורינו, אך בחברת התיירות איסתא צופים להמשך ביקושים ערים ליעדים חמים כמו מרוקו, תאילנד, אפריקה, דובאי ולמשחקי המונדיאל בקטאר. בניגוד לתפיסה שאחרי החגים המחירים דווקא יורדים, באיסתא צופים עליית מחירים לטיסות וחבילות ליעדים חמים דוגמת דובאי ושארם א-שייח'. על פי הערכות, חבילות של 3 לילות ביעדים אלה ינועו בין 430-650 דולר לאדם.
חופשה בשארם א שייח'חופשה בשארם א שייח'
שארם א שייח', מצרים. צילום: shutterstock
נפתחה ההרשמה לכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות במרוקונפתחה ההרשמה לכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות במרוקו
מרקש, מרוקו. צילום: 123rf למרות זאת, באיסתא סבורים שהישראלים ימשיכו לטוס. "הישראלים מרגישים שהם צריכים לפצות את עצמם על תקופת הקורונה הממושכת ללא חופשה. לכן, אנחנו מצפים שיהיו גם חופשות קצרות לזוגות ביעדים קרובים כמו יוון, בנוסף ליעדי אירופה הקלאסיים". באיסתא מוסיפים כי ניתן למצוא חבילות ליעדים אלו במחירים של החל מ-370 דולר ומעלה. עוד אומרים בחברת התיירות כי חופשות לתאילנד של שבוע ימים, ניתן למצוא כעת במחיר של החל מ-1,100 דולר. נזכיר כי על פי דו"ח נתב"ג שפורסם אתמול (ג'), בחודש ספטמבר טסו לתאילנד (הלוך ושוב לישראל) - 14,788 נוסעים המהווים 0.72% מכלל הנוסעים בנתב"ג בחודש החולף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: