איסתא: שינויים בשדרת הניהול
פרסום ראשון: חברת התיירות הוותיקה איסתא החליטה על שורה של מינויים חדשים בשדרת הניהול שלה. מי התמנה? כל הפרטים בכתבה
רונן קרסו. צילום: יוראי ליברמן
חברת התיירות הוותיקה איסתא החליטה על שורה של מינויים חדשים בשדרת הניהול שלה במסגרת יישום תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות. כצעד ראשון ביישום התכנית האסטרטגית, הוצגו היום (ה') המנהלים החדשים שיצעידו את החברה בהשגת היעדים החדשים שהציבה. רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק הוותיק של איסתא, ישמש כמנכ"ל חברת בת באיסתא ישראל, שתרכז את ייצור מוצרי הבית, טיולים מאורגנים, טיסות שכר ותחום הסקי. בנוסף החברה החדשה תרכז את פעילות הקבוצות של איסתא. את מקומו כסמנכ"לית השיווק תתפוס מיכל דבורצקי, 47, בעלת רקע עשיר בתפקידי סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בחברות מובילות, בהן: רשת ערוץ 13, נייר חדרה, גולן טלקום, סלקום ומשנה למנכ"ל בגיתם BBDO. דבורצקי, תרכז תחתיה את כל פעילות השיווק האסטרטגיה ושיווק הדיגיטל של איסתא. לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע, מונה חורחה שטיינפלד, 54, שמביא עימו 30 שנות ניסיון בתחום. שטיינפלד שימש כסמנכ"ל בצ'ק פוינט במשך 18 שנה, אחראי על פיתוח מערכות עסקיות, התשתיות והאבטחה והוביל תהליכים אסטרטגיים וטכנולוגיים חוצי ארגון. שטיינפלד הצטרף לאיסתא על מנת להוביל את השינויים הטכנולוגים המתוכננים בחברה וירכז גם את כל תחום פיתוח הדיגיטל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}