אא

איש השנה בתיירות: עו"ד עובד קדמי היועץ המשפטי של משרד התיירות

עו"ד עובד קדמי, "סייע ליצירת פתרונות וכלים ייחודים ואופרטיביים לסיוע מיידי לתעשיית התיירות – רשת ביטחון לבניית מלונות וקיום כנסים בינ"ל, עידוד טיסות בינ"ל לאילת, שינויים בחקיקת התיירות ועוד"

שר התיירות יריב לוין מעניק את הפרס לעו"ד עובד קדמי שר התיירות יריב לוין מעניק את הפרס לעו"ד עובד קדמי

היועץ המשפטי של משרד התיירות עו"ד עובד קדמי נבחר היום (9/2) לאיש השנה בתיירות על ידי הנהלת לשכת מארגני תערוכת התיירות IMTM בזכות תרומתו הייחודית לתעשיית התיירות, במקצועיות יצירתיות ובנועם הליכות.

עו"ד קדמי, אשר החל את עבודתו בלשכה המשפטית במשרד התיירות לפני 32 שנים, פעל לחיזוק תעשיית התיירות הישראלית ולהצבתה של ישראל על מפת התיירות העולמית כיעד אטרקטיבי מוביל. במסגרת עבודתו עו"ד קדמי נדרש לא פעם למצוא פתרונות מידיים למצבי משבר שונים בהם נדרש למצוא את הדרכים הטובות ביותר לסייע לתעשייה להתאושש ממשברים שונים תוך גישור בין הפערים הקיימים בין התעשייה לממשלה.

יריב לוין שר התיירות העניק לעו"ד קדמי את פרס איש השנה והדגיש כי הוא ראוי לפרס בזכות יוזמתו ופועלו למציאת הפתרונות הטובים ביותר לקידום ופיתוח התיירות, תוך הקפדה על הנהלים והסדר הטוב.

שר התיירות יריב לוין מעניק את הפרס לעו"ד עובד קדמי, מימין יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת שמואל מרום, ומשמאל אייל שמואלי מיזמי היריד

בנימוקי ההסברה לבחירה בקדמי צוין כי "לאחר מבצע צוק איתן והימשכות המשבר בתעשיית התיירות בשנת 2015, עו"ד קדמי סייע ליצירת כלים ייחודים ויישומיים לסיוע מיידי לתעשייה כגון הקמת רשת ביטחון לכנסים בינ"ל, גיבוש רשת ביטחון להקמת בתי מלון וגיבש את הנוהל לעידוד טיסות בינ"ל לאילת. כמו כן עו"ד קדמי הוביל שינויים בחקיקת התיירות ובכלל זה הסדרת הליך דירוג בתי המלון בישראל וכן נאבק במסגרות שונות להבטחת השימוש המלונאי בבתי המלון בישראל".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות בירך את עו"ד קדמי וציין כי הוא ראוי לפרס בשל היותו איש מקצוע ראשון במעלה ונעים הליכות, נכונותו התמידית להקשיב ולסייע , וכן על עבודתו המקצועית, הנאמנה והיסודית.

זו השנה השישית שבה נבחר איש השנה בתיירות, כאשר מבין הזוכים בשנים הקודמות ניתן למנות את האופרה הישראלית וראש המועצה האזורית תמר על פרויקט האופרה במצדה.

דוד פתאל - רשת מלונות פתאל ולאונרדו על פיתוח המלונאות בישראל.

נועז בר ניר - מנכ"ל משרד התיירות לשעבר על ראשות הועדה להוזלת הנופש בישראל.

גיורא רום - מנהל רשות התעופה האזרחית על תרומתו לחתימת הסכם השמיים הפתוחים עם אירופה.

עמי אתגר - מנכ"ל הלשכה היוצא על תרומתו רבת השנים לקידום התיירות הנכנסת לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: