אא

איתיחאד חוזרת לטוס לבייג׳ין החל ממחר ה-29.6

חברת התעופה המעוטרת מאבו דאבי המפעילה טיסה יומית לישראל, מחדשת קו טיסות ישיר שני לסין, כאשר הקו הנוסף לבייג׳ין יפעל בשלב ראשון במתכונת של טיסה שבועית. מרטין דרו, מנכ״ל איתיחאד איירווייס: ״סין תמיד הייתה שוק אסטרטגי חשוב עבור איתיחאד״

חוזרת לבייג׳ין: איתיחאד איירווייס. צילום: Shutterstock חוזרת לבייג׳ין: איתיחאד איירווייס. צילום: Shutterstock
Etihad Airways, מחדשת את טיסותיה הישירות לבירת סין, העיר השנייה בגודלה במדינת הענק. חברת התעופה הלאומית מאיחוד האמירויות תפעיל את הקו החדש בין אבו דאבי לבייג'ין, החל ממחר ה-29 ביוני 2022. הקו החדש יפעל במתכונת של טיסה שבועית במטוס בואינג 787 דרימליינר, אחד מהמטוסים החסכוניים ביותר בדלק בעולם.
באיתיחאד מציינים כי חידוש הקשר האווירי הישיר בין שתי הבירות הוא הישג נוסף של השותפות האסטרטגית המקיפה בין איחוד האמירויות לסין.
מרטין דרו, סגן נשיא בכיר למכירות ומטענים בקבוצת Etihad Aviation, אמר: "אתיחאד איירווייס שמחה על החידוש של הטיסות בין אבו דאבי לבייג'ין, השירות השני שלנו שמתחדש לסין. סין תמיד הייתה שוק אסטרטגי חשוב עבור איתיחאד וחידוש הטיסות הישירות בין שתי ערי הבירה יחזק עוד יותר את השותפות האסטרטגית המקיפה בין סין לארה"ב והאמירויות הערביות". הטיסות הסדירות של Etihad Airways מאבו דאבי לשנגחאי התחדשו כבר בחודש ביולי 2020 כדי לענות על הביקוש העצום של נוסעים הנוסעים בין איחוד האמירויות לסין.   בחברת איתיחאד קוראים לאלו המעוניינים להזמין טיסות לביינג׳ינג לבקר באתר האון ליין של החברה, כדי להתעדכן בתקנות הכניסה הרלוונטיות ביעד. כל הנוסעים לסין חייבים לעמוד בדרישות הכניסה ובפרוטוקולי הבדיקה של הרשויות הסיניות וכאמור טיסת הבכורה תפעל החל ממחר יום רביעי ה-29 ביוני, בשעה 18:00 שעון אבו דאבי. .Etihad Airways, השיקה לאחרונה גם חמישה קווים עונתיים המחברים את אבו דאבי למוקדי קיץ פופולריים ברחבי אירופה והאוקיינוס ​​ההודי. היעדים החדשים הם: ניס בקוט ד'אזור הצרפתית המפורסמת, הרקליון באי היווני כרתים, ומלאגה בספרד. כל שלושת הקווים האלה יופעל פעמיים בשבוע. לוח הזמנים של הקיץ של אתיהאד קיבל דחיפה נוספת גם עם התחלת טיסות לסנטוריני ביוון וזנזיבר בטנזניה, שני בקווים  פועלים בתדיות של שלוש פעמים בשבוע.
איתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו דאבי, החלה להפעיל קו טיסות יומי בקו תל אביב-אבו דאבי החל מה-28 במרץ 2021. 
סיןסין
בייג'ינג. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאבו דאביאתיחאד איירווייסאיתיחאד איירווייזפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: