אא

"יש רק חברה אחת שלא תשאיר אף ישראלי תקוע בחו"ל ותמשיך לטוס גם כשיורים עלינו מכל הכיוונים"

סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על שיתף בדף הפייסבוק שלו: "לאחת יש גלידה מדהימה. לשנייה אפליקציה פורצת דרך. השלישית שמה נוצות אווז בכריות בביזנס. אבל יש רק חברה אחת שלא תשאיר אף ישראלי תקוע". מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת שיתף: "עם מי בחמאס אני צריך לתאם את המתווה לתיירות נכנסת?". מה שיתפו אחרים בענף התיירות והתעופה?

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
המצב הביטחוני המתוח בא לידי ביטוי ביתר שאת ברשתות החברתיות. מן הסתם, רבים משתפים את תחושותיהם, מצב רוחם ודעתם על המצב בדרך זו או אחרת. ריכזנו כאן כמה פוסטים שהעלו במהלך הלילה והבוקר גורמים שונים בענף התיירות והתעופה.

אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על

"לאחת יש גלידה מדהימה. לשנייה אפליקציה פורצת דרך. השלישית שמה נוצות אווז בכריות בביזנס. אבל יש רק חברה אחת שלא תשאיר אף ישראלי תקוע בחו"ל ותמשיך לטוס גם כשיורים עלינו מכל הכיוונים".

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל

"עם מי בחמאס אני צריך לתאם את המתווה לתיירות נכנסת?" 1. במקום ״שומר החומות״ לעדכן את השם ל״מלחמת העצמאות 2.0״. 2. לאסור על צה"ל לעדכן אותנו בסרטונים ממצלמות טרמיות עם x במרכז התמונה שמתקרבת במהירות לגג של בניין, זה נלעג. 3. הכל היה ידוע ושוב אנחנו מופתעים כמו ב-73', כמו באינתיפאדה. 4. משהו מאוד דפוק באופי או בטבע שלנו להבנה והכרת המציאות כפי שהיא באמת. 5. קהלת צדק.
יוסי פתאל. צילום רמי חכםיוסי פתאל. צילום רמי חכם
"הכל היה ידוע ושוב אנחנו מופתעים". פתאל. צילום: רמי חכם

ליזי שלום, סוכנת נסיעות

"גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת, לֹא-אִירָא רָע- כִּי-אַתָּה עמדי" (תהילים פרק כ"ג, פסוק ד'). מצד אחד מטוס של ישראייר ועליו השלט "שלום" מתנוסס בגאווה ומצד שני למעלה רסיסים של טילים. רסיסים של מלחמה, מאיימים להפר את השקט שלנו. שיהיה לילה שקט ובטוח לכל אזרחי ישראל. אלוהים, שמור על החיילים שלנו ועל כל הלוחמים בחזית. יותר מזה אנחנו לא רוצים ולא צריכים. עם ישראל חי".

אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות

"רובם המכריע של ערביי ישראל הם אזרחים נפלאים, שומרי חוק וסדר. הם אזרחים כמו כולנו. אל תיתנו למסיתים להדליק אש ולהסית נגדם. המסיתים נראים תמימים, חלקם יושבים באולפנים ומרססים ארס כדי להלהיט את האווירה. הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם ובפעולה זו הם מנסים להבעיר את המדינה". "השבוע יום ירושלים. עיר הבירה שלנו. אל תהפכו גם את יום ירושלים לכלי הסתה. מאסנו בזה".
שרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדיםשרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדים
"רובם המכריע של ערביי ישראל הם אזרחים נפלאים". צילום מסך מהוועידה השנתית של ההתאחדות

בועז יעקובי, סמנכ”ל שיווק ומכירות שלמה SIXT

"לפתע 2020 נראית כמו שנה לא רעה בכלל".
סמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה SIXTסמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה SIXT
בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה SIXT. צילום: יח"צ

רונן כץ, מנכ"ל סקי דיל

"החמאס: אחריות אין פירושה אשמה". רונן כץ, מנכ"ל סקי דיל. צילום: יח"צ

לילי אנג'ל, ‏מנהלת תחום אפריקה‏ בחברת ‏אשת טורס‏

"משפט שלא חשבתי שלעולם אגיד לבת שלי: תלבשי פיג'מה שיהיה לך נוח איתה במקלט. מעריכה ומעריצה את תושבי אשקלון והעוטף. לכולנו מגיע הרבה יותר טוב מזה".

אורן גבעוני, טייס בחברת ישראפלייט תעופה

"לא מצליח להבין: חשמל, מים, תשתיות לאומיות, ניתן לנתק להם? לגדר את עזה מהצפון ועד הדרום ולהפגיז פנימה השכם וערב מהאוויר, מהים, מהיבשה, ניתן?
להפסיק להעסיק בישראל כל יצור חי שיוצא משם ולתת להם להירקב מבפנים אחד עם השני, ניתן? אז למה לא עושים לפחות משהו אחד מזה? איפה זה נשמע שקומץ מטורפים, ארגון טרור נאלח הזוחל על גחונו מרים את ראשו ומצליח לשבש ולנטרל מדינה שלמה?".

יניב סתם, מורה דרך

"חצי יממה לפני שריפה והרס מיותר. שכבות גלויות ונסתרות הוגשו לנו כמנחה, בכדי שנעשיר למטיילים את התצרף המופלא של עכו מאלו שמפעל חייהם שזור בעיר הזו חצי יממה לפני הרס ושנאה. תודה, מחזק את ידיכם ועדיין מאמין למרות לילה עצוב".
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: