אל על ו-Travelport חתמו על הסכם הפצה חדש
חברת הטכנולוגיה מספקת את מערכת "Travelport’s Rich Content and Branding" לכ-260 חברות תעופה. סגנית מנהלת מערכות ההפצה באל על: "צעד אסטרטגי לתמיכה בחזון שלנו - להיות הבחירה הראשונה לכל הלקוחות הטסים לישראל וממנה"
Shutterstock
Travelport הודיעה היום על חתימת הסכם חדש עם אל על לשימוש בכלי קידום המכירות של החברה, Travelport’s Rich Content and Branding. עפ"י הודעת חברת הטכנולוגיה, כבר יותר מ-260 חברות תעופה משתמשות בתוכן ובמיתוג של Travelport, שעם חתימת ההסכם החדש עם אל על תאפשר לסוכנויות ולמזמיני נסיעות ליהנות מביצוע הזמנות בתעריפים הממותגים של אל על, גישה רחבה יותר לתוספות שהיא מציעה, ופוטנציאל להניע הכנסות גבוהות יותר. במסגרת יוזמת יכולת ההפצה החדשה (New Distribution Capability, NDC) החדשה של יאט"א, Travelport תספק בקרוב תמיכה נוספת עבור אל על בכך שתיתן לה את ההזדמנות ליצור קישורי NDC ולהציג תוכן מבוסס-NDC בפלטפורמה שלה. דנה בכר, סגנית מנהלת למערכות הפצה והזמנות באל על: "מכיוון שהתחרות בטיסות לאירופה ומעבר לה הולכת וצומחת, חיוני כי אל על תחדש ותספק אפשרויות מובחנות עבור לקוחותיה. שיתוף הפעולה שלנו עם Travelport, במטרה לספק לסוכנים תוכן עשיר מבחינה ויזואלית בנושאי תעריפים ותוספות, הוא צעד אסטרטגי חשוב לתמיכה בחזון שלנו - להיות הבחירה הראשונה לכל הלקוחות הטסים לישראל וממנה". פיליפ סונדרס, סגן נשיא, מסחר אויר, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Travelport: "ההודעה שנמסרה היום מחזקת אף יותר את שיתוף הפעולה בין אל על ל-Travelport. אנו מאושרים מכך שחברת התעופה הרחיבה את היקף השותפות שלנו כך שתכלול גם את התוכן והמיתוג העשירים של Travelport כדי לבדל את הצעותיה ולאפשר ללקוחות לבחור בחבילת הטיסה המתאימה לצורכיהם באופן הטוב ביותר". צילום 123rf
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}