אא

אמדאוס העניקה פרס כספי לחברת Cool Cousin

חברת אמדאוס העניקה פרס על סך 10,000 ₪ לחברת Cool Cousin, שהציגה אפליקציה סלולרית ואתר לתכנון טיולים לפני ובזמן הטיול במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM וזכתה במקום הראשון

Shutterstock Shutterstock

חברת אמדאוס הבינלאומית העוסקת במתן פתרונות טכנולוגים בתחום התיירות, העניקה אתמול (ד') פרס כספי בגובה של 10,000 ₪ לסטרטאפ מוביל בתחרות ראש עיריית תל אביב יפו לחדשנות בתיירות הדיגיטלית. התחרות התקיימה במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM.

בתחרות התחרו ביניהן חברות סטרטאפ לפיתוח מוצרים בתחום התיירות החכמה ובפיתוח מיזם דיגיטלי להעצמת חווית המבקר. הסטרטאפ המוביל שהגיע למקום הראשון היה הסטרטאפ Cool Cousin אשר זכה בפרס בגובה של 10,000 ₪ באדיבות חברת אמדאוס.

Cool cousin הציגה בתחרות את אפליקציית המובייל והאתר שלה www.coolcousin.com לתכנון טיולים לפני ובזמן הטיול.

האפליקציה מבוססת על המרכיב האנושי, בה המטייל יכול לפגוש אנשים מקומיים מעניינים, על ידי סינון של גיל, תחומי עניין, מצב ומשפחתי ולמצוא את האנשים שמתאימים במיוחד לאותו מטייל או מטיילת ולהפוך אותם ל-cousins. הסינון משדרג את חוויית הטיול, ומאפשר למטייל לקבל המלצות על פי ההעדפות שלו למסעדות, ברים, מוזיאוניים, ובנוסף ניתן להתייעץ באילו שכונות כדאי לקחת Airbnb, איך אפשר להשיג כרטיסים למשחק כדורגל ועוד. האפליקציה נמצאת בשלב בטא סגורה, אך בקרוב תשיק החברה את האפליקציה בתל אביב ובחמש עשרה ערים נוספות ברחבי העולם.

שתי חברות נוספות הצטיינו ועלו לשלב הסופי בתחרות – חברת Aspectiva וחברת Navin– איתן חברת אמדאוס תשקול שיתוף פעולה עתידי.

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "אנו מברכים על הזכייה של חברת Cool Cousin בתחרות, החברה הראתה חדשנות טכנולוגית, יוזמה ויצירתיות בפיתוח בתחום התיירות. כחברה מובילה במתן פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות, רואה אמדאוס בפיתוחים וחדשנות טכנולוגית ערך עליון ועל כן בחרה לעודד יזמים מובילים בתחום התיירות החכמה, מתוך הנחה שאלה יהוו בסיס לטכנולוגיות עתיד שיחזקו את הענף ויקלו וייעלו תהליכים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותPassportech&Bizאמדאוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: