"אנו נעשה הכול כדי להביא אותך ליעד שלך בבטחה"
יוזף ואראדי, מנכ"ל וויזאייר, שהחלה להפעיל מחדש מגוון קווים ובקרוב גם תחזור לפעול בנתב"ג, מפרט בפני נוסעי החברה את אמצעי המיגון, שמפעילה החברה בטיסותיה
צילום: 123rf
"הצוותים שלנו עוקבים אחר המצב באופן רציף ואני רוצה להדגיש באפן אישי, שאסטרטגיית הפתיחה המחודשת שלנו תואמת לתקנות המקומיות נוכח התפשטות נגיף הקורונה", מציין ואראדי, ומוסיף כי וויזאייר מיישמת פרוטוקול בריאות משופר, ו"אנו נעשה הכול כדי להביא אותך ליעד שלך בבטחה". מסכות פנים חובה לחבוש מסכות פנים בטיסה - הן לנוסעים והן לצוות, ו"אם יש לך ציוד מגן אחר, כמו כפפות או מגן פנים, זה גם מומלץ". ריחוק חברתי והיגיינה "בנוסף למגבוני חיטוי, שתקבל במהלך העלייה למטוס, אנו מחטאים לחלוטין את כלי הטיס שלנו בכל יום", מציין המנכ"ל ומבקש לכבד את ההנחיות להתרחקות חברתית בתוך המטוס ומחוצה לו, ומוסיף כי "הקצאת מושבים תביא בחשבון זאת בכל מקום אפשרי וזמין". כמו כן, הוא מציין כי מערכת סינון האוויר במטוסים היא ברמת חדרי ניתוח בבתי חולים ומחסלת 99.97% מהנגיפים והחיידקים באוויר. תשלומים ללא מגע ניתן לרכוש מזון ושתייה בטיסה ללא מגע עד לסכום של 25 אירו. המגזינים הוצאו מהמטוסים ומומלץ להוריד את התפריט מאפליקציית WIZZ לפני הטיסה. אפשרויות טיסה גמישות מנכ"ל וויזאייר מציע להזמין טיסות לקיץ, גם אם, בסופו של דבר, לא תוכלו לטוס. "אם אינכם בטוחים שההגבלות יאפשרו, אנו ממליצים לרכוש את מוצר WIZZ Flex שלנו במהלך ההזמנה. זה יאפשר לכם לשנות את הטיסה ללא דמי שינוי, ואם תשנו את דעתכם, תקבלו גם החזר". "דברים רבים השתנו בעולם בחודשים האחרונים, אולם ההבטחה של וויזאייר לא השתנתה... אנו נמשיך לקשר בין אנשים ויקיריהם במחירים הנמוכים ביותר ובצורה הבטוחה ביותר עוד שנים רבות", מסכם ואראדי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}