אא

אנשי עסקים מעדיפים לבצע הזמנה בערוץ אחד

אומרים ולא עושים: פער של 40% בין שיעור הנוסעים לצורך עסקים ("נוסעים עסקיים") שאומרים שהם מעדיפים להזמין את הנסיעה דרך פלטפורמה אחת, לבין אלו אשר אכן עושים זאת.

צילום 123rf צילום 123rf
מחקר שערכה חברת KDS- Trave & Expense management, מצא כי 74% מאנשי העסקים מעדיפים להזמין את כל השירותים בערוץ אחד ויחיד, אולם בפועל רק 34% אכן עושים זאת. מספרם קטן מ- 37% אשר הזמינו נסיעה מאורגנת, דרך ספקים באתרי אינטרנט שונים. הסתירה בין הרצוי למצוי מוסברת בכך שבעוד הנוסעים העסקיים משתוקקים לפלטפורמה אחת, הם עדיין מאוד רוצים שהפלטפורמה הזו תהיה איכותית. "כדי לנסות ולשכנע את הנוסעים, חברות צריכות לוודא שהפלטפורמה שהן מציעות כוללות נוחות, חוויית משתמש ומגוון אפשרויות", נטען במאמר המתפרסם באתר ביזנס טרוולר. המחקר של KDS מבוסס על סקר שנערך בקרב 1,216 אנשי עסקים באנגליה ובארה"ב בחודש מארס האחרון. על פי הסקר, 49% מהנסקרים השיבו כי הנוחות היא גורם חשוב בסיפור. לעומתם, כשליש השיבו כי בחרו להזמין ממבחר רב יותר של ערוצים ו-14% הזמינו היכן שמצאו את המחירים הזולים יותר. עוד עולה מהסקר כי, כמעט מחצית מאלה שהזמינו נסיעה התואמת את ההגדרה "נסיעת עסקים", בזבזו כעשרים דקות בתהליך החיפוש וההזמנה של נסיעת העסקים, קרי, בחיפוש ובהזמנת טיסה ובית מלון. ואילו למעלה משליש "בילו" בחיפוש ובהזמנה 20 דקות עד שעה אחת, ו-8% בילו למעלה משעה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: