אא

אפקט הקורונה: פתיחת מלונות גלי כנרת ומידטאון מקבוצת ישראל-קנדה נדחית לדצמבר

מדיווח של קבוצת ישראל-קנדה לבורסה עולה כי פתיחתם של בתי המלון שבניהולה: מידטאון בת"א וגלי כנרת בטבריה, נדחית בגלל משבר הקורונה. לעומת זאת, החברה צופה עלייה בתפוסה במלון סוליי באילת שבניהולה

מלון גלי כנרת. צילום אלמוג פריוב מלון גלי כנרת. צילום אלמוג פריוב

משבר הקורונה משפיע על פתיחת בתי מלון בניהולה של קבוצת ישראל-קנדה. על פי דו"ח שהגישה החברה לבורסה לניירות ערך בת"א, פתיחת מלון מידטאון תל אביב נדחתה בכחודשיים, לחודש דצמבר 2020. עבודות שיפוץ המלון, הפועל תחת המותג "פליי הוטלס", נפגעו בגלל משבר הקורונה ולפיכך הוחלט לדחות את פתיחתו לסוף השנה. גם פתיחתו של מלון גלי כנרת בטבריה, שנמצא אף הוא בשיפוצים, נדחתה לתחילת שנת 2021.

מנגד, מלון סוליי באילת בניהולה של ישראל-קנדה, שנסגר ב-15 במארס וכל עובדיו הוצאו לחל"ת, נפתח מחדש במהלך חודש יוני ובחברה מעריכים כי התפוסה במלון תעלה באופן הדרגתי עד סוף השנה.

עוד עולה מהדו"ח לבורסה כי ההכנסות בתחום המלונאות של קבוצת ישראל-קנדה בחצי השנה הראשונה הסתכמה לסך של 4.135 מיליון שקל לעומת הוצאות בסך של 4.543 מיליון שקל. הפסד תפעולי הסתכם ב-445 אלף שקל. ברבעון השני של 2020 רשמה החברה הכנסה של 3.522 מיליון שקל לעומת עלות של 3.411 מיליון  שקל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקנדה ישראלמלון גלי כנרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: