אא

קבוצת פספורט מרחיבה את פעילותה: מינתה את אפרת דורון למנכ"לית

דורון שהיתה מנהלת השיווק של קבוצת לופטהנזה בתחום ה-B2C בשנים האחרונות והייתה אחראית על יחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה, מונתה על ידי יו״ר קבוצת פספורט, עדי אזולאי למנכ״לית החברה ותהיה אחראית, בין היתר, על הפיתוח העסקי של הקבוצה והרחבת פעילותה הבינלאומית

Shutterstock Shutterstock

קבוצת פספורט מרחיבה את פעילותה הבינלאומית וממנה את אפרת דורון למנכ"לית החברה.

דורון תהיה אחראית, בין היתר, על הפיתוח העסקי של הקבוצה לאור הרחבת פעילותה בארץ ובחו״ל וזאת לאור כניסת קבוצת פספורט לתחומים נוספים הכוללים גם את הרחבת ההסכמים של הקבוצה עם שווקים שונים בעולם. דורון החלה את הקריירה המקצועית שלה בענף התעופה לפני כ-3 עשורים. בשנת 2000 הצטרפה למחלקת ההזמנות והכרטוס של סוויסאייר. לאחר מכן, מילאה מגוון תפקידים במכירות, שיווק ופיתוח עסקי בחברת SWISS, כשבאחרון ניהלה את השיווק, שם בין השאר הקימה ופיתחה את המערך הדיגיטלי של החברה בישראל. לפני כ-5 שנים, כאשר התמזגה SWISS לתוך קבוצת לופטהנזה בישראל, הצטרפה דורון ומאז ניהלה את שיווק הקבוצה בתחום ה-B2C. כמו כן, הייתה אחראית על יחסי הציבור של הקבוצה במהלך השנה וחצי האחרונות.

דורון תעבוד לצד עדי אזולאי, יו"ר קבוצת פספורט, שברך על המינוי החדש: ״קבוצת פספורט נמצאת בראשיתה של דרך חדשה הכוללת הרחבת הפעילות בארץ וחו״ל, כולל כניסה לתחומים נוספים. אנחנו שמחים על הצטרפותה של אפרת ובטוחים כי מינויה יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה. אני משוכנע כי בזכות יכולותיה המגוונות וניסיונה הרב, יחד עם האנשים המצוינים והמקצועיים בפספורט, אפרת תדע להוביל בהצלחה את כניסתה של קבוצת פספורט לאפיקים ומיזמים חדשים אשר יושקו בחודשים הקרובים״.

דורון מסרה: "לאחר כשלושה עשורים במגוון תפקידים בענף התעופה, מתוכם מעל 20 שנים בקבוצת לופטהנזה, ששימשה עבורי בית, ממנו שאבתי את הידע המקצועי שלי, אני מתרגשת ושמחה להצטרף לפספורט ולתרום מניסיוני להמשך תנופת הפיתוח של קבוצת פספורט בארץ ובחו״ל ולקראת הרחבת הפעילות של הקבוצה".

אפרת דורון מנכ״לית פספורטאפרת דורון מנכ״לית פספורט
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מגזין פספורטקבוצת פספורטאפרת דורון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: