אא

ארקיע: "הבקשות לטיסות שהגשנו לשבועיים הקרובים אושרו. נתחיל לטוס גם לקפריסין החל מה-1.4"

חברת התעופה תפעיל בשבועיים הקרובים טיסות לסיישל, דובאי, באטומי, טיבליסי, בלגרד, סופיה פרנקפורט ופריז. בנוסף, תטוס החל מה-1.4 ללרנקה. המשנה למנכ"ל: "תוך זמן קצר הצלחנו להעמיד לוח טיסות נרחב, ומערך ההזמנות זוכה לביקושים גדולים מאז אתמול"

לרנקה. צילום: פספורטניוז לרנקה. צילום: פספורטניוז
בחברת ארקיע הביעו הבוקר שביעות רצון גדולה עם אישור כל הטיסות אשר הגישה החברה לשבועיים הקרובים. עוז ברלוביץ המשנה למנכ"ל של חברת ארקיע, אמר לפספורטניוז הבוקר (שישי): "פרסמנו את לוח הטיסות המלא של החברה ואני שמח שכל הטיסות אושרו על ידי הגורמים. ישראלים רבים רוצים לצאת לחופשה ויש לנו כבר טיסות ליעדים לא מעטים". ברלוביץ הוסיף ואמר כי היעדים העיקריים שזוכים כבר בימים האחרונים לביקושים גבוהים מצד בציבור הישראלי הם סיישל אליה מציעה החברה חבילות נופש וטיסות החל מה-25 במרץ, באטומי ודובאי. "תוך זמן קצר הצלחנו להעמיד לוח טיסות נרחב ומערך ההזמנות זוכה לביקושים גדולים מאז אתמול", הוסיף המשנה למנכ"ל ארקיע. בשבוע הקרוב ארקיע תפעיל טיסות לסיישל, דובאי, באטומי, טיבליסי, בלגרד, סופיה, פרנקפורט ופריז. ברלוביץ הוסיף ואמר כי החברה תתחיל לטוס גם ללרנקה, קפריסין החל מה- 1.4 ללרנקה ובהמשך גם לרודוס, כרתים ואתונה.
סיישלסיישל
"ביקושים גדולים לסיישל." צילום: ספיר פרץ זילברמן   כתבות אחרונות על ארקיע:  לאחר החלטת בג”צ: ארקיע תוסיף יעדים ותתגבר משמעותית את צוותי האוויר והקרקע שלה ארקיע מרחיבה את יעדיה הבינלאומיים: תפעיל טיסות ל-8 יעדים החל מהשבוע הבא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: