אא

באשת טורס כבר מוכנים לוולנסיה

בכנס מיוחד בשיתוף משרד התיירות של ולנסיה, הציגה החברה בפני סוכני הנסיעות את מוקדי התיירות בעיר וסביבתה. החל מאפריל תפעיל החברה 2 טיסות שבועיות ישירות עם סאן דור. דודי משה, המנהל המסחרי :"בעזרת שיתוף הפעולה של הסוכנים ולנסיה תצליח ובגדול"

|דודי משה (משמאל) עם נציגי משרד התיירות של ולנסיה |דודי משה (משמאל) עם נציגי משרד התיירות של ולנסיה
חברת אשת טורס ערכה ביום ה' האחרון כנס לסוכני נסיעות במלון רנסנס בת"א להשקת חבילות הנופש והטיולים, שהיא מציעה בולנסיה, היעד החדש של החברה. הכנס נערך בשיתוף משרד התיירות של ולנסיה, כשהסוכנים נהנו מארוחת בוקר עשירה בליווי הרצאה וסרטונים של נציגי משרד התיירות של העיר והפרובינציה, שהציגו את מוקדי התיירות בעיר ובסביבה ואת מגוון פעילויות הנופש, שהעיר והאזור מציעים לכל סוגי הקהלים.
דודי משה (משמאל) עם נציגי משרד התיירות של ולנסיהדודי משה (משמאל) עם נציגי משרד התיירות של ולנסיה
דודי משה (משמאל) עם נציגי משרד התיירות של ולנסיה דודי משה, המנהל המסחרי של סיטונאות אשת טורס, ציין: "העיר ולנסיה הינה יעד אטרקטיבי והתגלית החדשה של ספרד לעונה הקרובה. היא מוצעת במחירים נוחים ושווים לכל כיס. אני מאמין ביעד וחושב שבעזרת שיתוף הפעולה של הסוכנים ולנסיה תצליח ובגדול. זהו יעד קרוב ופופולארי מאוד בקרב תיירים, שיכול להתאים לזוגות המחפשים בילוי רומנטי מרגיע, וגם בעבור משפחות עם ילדים המחפשות לצאת לחופשה קצרה המשלבת בתוכה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות". החל בחודש אפריל אשת טורס תוציא פעמיים בשבוע, בימים ראשון וחמישי, טיסות ישירות לוולנסיה עם חברת סאנדור. סיטונאית התיירות תציע גם חבילות נופש (3-4 ימים) במבחר של מלונות ובטווח רחב של מחירים וכן טיולים מאורגנים (5,8 ימים).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: