אין בורדינג אבל יש בונדינג: אל על ממשיכה לתחזק את הקשר עם סוכני הנסיעות. איך?
למרות המשבר הגדול של אל על, בחברת התעופה לא מוותרים על סוכני הנסיעות הנאמנים לה. ירום ודיש, מנהל סניף ישראל של אל על, שעובדיו שוהים בחל"ת, ממשיך לתחזק את הקשר עם הסוכנים: "גם בימים אלו שסניף ישראל סגור אנו מתכננים תכניות מרחיקי לכת לטובת הסוכנים"
טרי קסל וירום ודיש
על אף המשבר הקשה ביותר בתולדותיה, אל על לא מוותרת על סוכני הנסיעות החווים אף הם משבר גדול ומוסיפה לתחזק את הקשר עימם. ירום ודיש, מנהל סניף ישראל של אל על, שכל עובדיו שוהים בחל"ת, יוצא בשבועות האחרונים לשטח ומבקר במשרדי נסיעות ברחבי הארץ. השבוע ביקר ודיש במשרדי חברת דיזנהאוז ברמת השרון, שם פגש את טרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז רמת השרון, שמקפיד להגיע למשרדי החברה גם בימים אלה של משבר. "גם בימים אלו שסניף ישראל סגור אנו מתכננים תכניות מרחיקי לכת לטובת הסוכנים הנאמנים שלנו ליום שאחרי הקורונה", אמר ודיש.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}