אפקט הקורונה: 'בוקינג' מתחילה לשווק טיולים ואטרקציות עם תאגיד התיירות הגדול בעולם
היצע המוצרים התיירותיים המוצע ע"י ענקית השיווק המלונאי, Booking.com, יתרחב משמעותית באמצעות שותפות עם מערכת פעילויות הפנאי של תאגיד TUI
מועדון TUI ג'קרנדה, טורקיה. צילום: TUI
תאגיד התיירות הגדול בעולם, TUI, וקבוצת השיווק המלונאי המובילה, Booking.com, חתמו על שותפות גלובלית לשיווק מקיף של טיולים וסיורים, פעילויות ואטרקציות תיירותיות. העסקה תעניק ללקוחות Booking.com גישה ישירה למערכת הפעילויות הצומחת של תאגיד TUI וחברת הבת הדיגיטלית שלה, Musement. הסכם שיתוף הפעולה בין שתי ענקיות התיירות נחתם ואמור להתחיל לפעול כבר בחודש הבא. עפ"י ההסכם, ללקוחות Booking.com תהיה גישה ישירה לפורטפוליו של מעל 70,000 סיורים, אטרקציות ופעילויות באמצעות המערכת הטכנולוגית של Musement, חברת הבת של תאגיד TUI, שנרכשה ע"י התאגיד לפני כשנה וחצי מסטארט-אפ מילאנזי.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}