ביום שאחרי: פלטפורמה דיגיטלית תסייע למלונות ולאורחים לשמור על ההנחיות
Wishbox משיקה בישראל פלטפורמה לניהול חווית אורח המאפשרת מתן שירות רחב עבור אורחי המלון תחת ההגבלות החדשות. הפלטפורמה תוטמע במלונות פרימה תל אביב, Crown Plaza Tel Aviv, ממילא ירושלים, רשת אוליב ועוד
צילום: 123rf
פלטפורמה חדשה בשם Wishbox משיקה מערכת דיגיטלית מלאה לניהול אונליין של חוויית האורח בבתי מלון ותוטמע בבתי המלון: פרימה תל אביב, רמדה חדרה, Market חיפה ו-Crown Plaza Tel Aviv, ממילא ירושלים ורשת אוליב. הפלטפורמה מאפשרת ניהול מקיף ואוטומטי של חוויית האורח מרגע השלמת ההזמנה הראשונית, וכוללת בין השאר צ’ק-אין אונליין לפני ההגעה, הודעות חכמות ומתוזמנות לאורחים במייל, סמס, ו-WhatsApp, הצעת אטרקציות ושירותים נוספים במלון ובסביבתו, שירותי הסעה, אפשרות שדרוג החדר, צ'ק אין מוקדם והצעות ערך נוספות. בנוסף, המערכת כוללת שליחה אוטומטית ומילוי שאלון בריאות טרם הגעת האורחים למלון, ותיאום הארוחות בזמן השהות ועוד. הפלטפורמה של Wishbox מתממשקת עם המערכות הקיימות של ניהול המלונות וכן עם מנועי הזמנות דוגמת Booking.com, על מנת למשוך את ההזמנות שבוצעו, ומשם לנהל את כל התקשורת מול האורח עם המיתוג המלא של המלון. בנוסף, המערכת מייצרת לכל מלון אפליקציה ממותגת אשר מהווה העוזר האישי של האורח לפני ההגעה ובזמן השהות. באפליקציה ישנו כל המידע הרלוונטי לאורחים כגון מדריך החדר, פירוט שירותי המלון, הזמנת שירות חדרים, מפה אינטראקטיבית, צ'אט מול הקבלה, ועוד, וכל זאת ללא צורך בהורדה ובשפת האורח. האפליקציה מחליפה את כל העלונים והדפים אשר האורחים היו מחכים לאורחים בחדר ובקבלה ומאפשרת שהות בטוחה ועמידה בהמלצות בינלאומיות על שמירת בטחון ובריאות האורחים. בהתאם לתקופה, השימוש באפליקציית האורחים (ללא צורך בהורדה), מאפשרת למלון להיות דיגיטלי לחלוטין בכל המידע והתקשרות מול האורח. דויד מזומן, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה: "משבר הקורונה שינה את ענף התיירות כפי שהכרנו אותו עד היום. אנו גאים להוביל דיגיטליזציה בתחום האירוח, ולהשיק פלטפורמה המאפשרת חוויית אירוח מקסימלית, תוך שמירה על בריאות האורחים והצוותים בהתאם להנחיות. פלטפורמת Wishbox מאפשרת תקשורת אוטומטית עם האורחים ומציעה שירותים נלווים רחבים, זאת במטרה ליצור את החווית האירוח המלאה ככל הניתן, תוך ייעול צוותים וכוח אדם ויצירת חוויה אירוח רחבה הן עבור האורחים והן עבור המארחים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}