ביזנס & פלז'ר: הכנס המקצועי של הילטון העולמית בישראל הוכתר בהצלחה
רשת המלונות הבינלאומית ערכה גם השנה את הכנס השנתי של נציגיה בעולם בישראל. המשתתפים ערכו בין היתר פגישות אישיות עם הלקוחות העסקיים מישראל, לצד ארוחות משותפות והרצאות. "הישראלים אוהבים לנסוע, הם נאמנים לרשת שלנו ואוהבים אותה, וזו ההזדמנות להכיר אותם"
צילום עמרי קליין||צילום עמרי קליין||||
עשרות נציגים ממלונות הילטון בעולם, הגיעו לכנס מקצועי של הרשת העולמית, כאן בישראל. האורחים, כולם מנהלים בכירים ברשת הילטון העולמית, פגשו כאן את השותפים והלקוחות הפוטנציאלים של השוק הישראלי בהם חברות בינלאומיות, חברות הייטק, פארמה, תעופה וסוכני נסיעות. על כל האירועים פיקחה מקרוב ובהצלחה פזית שבי, מנהלת המכירות של הילטון בינלאומי בישראל. האירוע נפתח בארוחת עשירה במלון הילטון תל אביב, משם המשיכו למצגות אישיות של כל נציג, מכל מלון, ואחר כך עברו לסדנאות עבודה אחד על אחד, בין נציגי המלונות ללקוחות הפוטנציאלים. "הפוטנציאל בכנס כזה הוא גדול", סיכמה שבי את האירוע לפספורטניוז : "השוק הישראלי הוא שוק טוב ונאמן שנמצא בגדילה, ולכן האירוע הזה הוא הצלחה, שבאה לידי ביטוי כמובן בהסכמים החדשים שנולדו בו, אבל בראש ובראשונה, בהיענות היפה של הנציגים שטרחו וטסו לכאן". למעלה מעשרים מנהלים בכירים מרשת מלונות הילטון בעולם הגיעו לכנס: מהונגריה, ספרד, גרמניה, המאלדיביים, אתונה, לונדון ועוד. "חשוב לשמר את הקשר האישי", מוסיפה פזית שבי, "לכן ביקשנו מכל נציג לפתוח את המצגת שלו במשפט היכרות קצר בעברית. זה גם "שובר קרח" יעיל וחביב, אבל בעיקר מעיד על המאמץ ועל החשיבות שהם מייחסים לאירוע הזה, מעבר להגעתם הפיזית". לאחר המצגות כאמור ישבו מנהלי המלונות עם הלקוחות, לפגישות אחד על אחד. מרקוס ז'אנסה, מנהל בכיר בהילטון בינלאומי, מסביר שלדעתו זו השיטה הטובה ביותר. "הרעיון הוא להפגיש לקוחות משמעותיים בישראל, עם מלונות מפתח בעיקר באירופה ובמזרח התיכון. באחריותי שמונה משרדים בהם ישראל, הולנד, גרמניה, איטליה וצרפת, ומניסיון, אין כמו שיחה אישית, לשמוע ולהשמיע. המכירה עצמה היא רק חלק מהסיפור, ובפגישה אינטימית אפשר להציג תמונה יותר רחבה, לחדש על היעדים ועל המלונות, ולהתאים את המענה לצרכים". "הישראלים אוהבים לנסוע, הם נאמנים לרשת שלנו ואוהבים אותה, וזו ההזדמנות להכיר אותם, להודות להם על נאמנותם ולקדם עסקים עתידיים", מוסיף ז'אנסה. עם הגישה הזו מסכים שלמה בואנו, מנכ"ל "ביו איוונטס", חברה לכנסים רפואיים, ולקוחה ותיקה של הרשת. "זה נחמד לטוס לתערוכות", אומר בואנו, "אבל פה אתה יכול במרחק דקות בודדות של נסיעה מהמשרד, לפגוש המון נציגים של הרשת. אני מייצר בשעה וחצי שיתופי פעולה, שבתערוכה בחו"ל ייקחו לי שלושה ימים. לטוס זה נחמד, אבל כאן אני סוגר דיל מטר מהמשרד, יותר קל ויותר יעיל מחלופת מיילים". צילום עמרי קליין מלבד הכנס נהנו האורחים גם מבילוי לילי במסעדה ובר תל אביבי, וארוחת בוקר משותפת למחרת, להתרשם קצת מחיי הבילוי והתרבות של העיר ללא הפסקה. כל הצדדים הסכימו שהיו אלו ימים מהנים ופוריים, שמממשים את החזון של הרשת, "אנשים משרתים אנשים", ובפרפראזה, אנשים פוגשים אנשים, ויחד מקדמים שיתופי פעולה עתידיים. שבי, שגם השנה ארגנה את הכנס הבינלאומי וזכתה לשבחים מעמיתיה, סיכמה את האירוע בסיפוק: "תודה לשותפים שלנו שהגיעו וכיבדו את נציגי המלונות ותרמו רבות להצלחת האירוע". רשת הילטון, שחגגה מאה שנים אשתקד, זה לא הגיל זה התרגיל , החלה את דרכה עם מלון יחיד בטקסס, וכיום מונה כ- 6000 בתי מלון ב-115 מדינות, עם למעלה משלושה מיליארד אורחים. צילום עמרי קליין צילום עמרי קליין צילום עמרי קליין
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}