אא

יריד התיירות ITB ברלין יוצא לדרך ביום רביעי הקרוב

בירה מקמח חומוס, מגוון הצעות ל'סיטי ברייק', תיאטרון רחוב ודראג קווין שתקדם את מצעד הגאווה של תל אביב-ביתן ישראל יציג את עולם התיירות הישראלי בצורה חדשנית ביריד התיירות הגדול בעולם בו צפויים לבקר כ-180 אלף איש

לא יארח את יריד ה-ITB השנה. מרכז הירידים בברלין צילום: פספורטניוז לא יארח את יריד ה-ITB השנה. מרכז הירידים בברלין צילום: פספורטניוז
משרד התיירות יחנוך בשבוע הבא (יום ד' 9.3.16) את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם ITB  בברלין. ביריד שיימשך 5 ימים, צפויים להשתתף כ-11,000 נציגים מ-180 מדינות, ויבקרו בו כ-180,000 איש, בהם אנשי תעשיית התיירות בעולם, עיתונאים וקהל רחב. כ-180 ישראלים יגיעו לברלין להשתתף ביריד. הביתן הישראלי משתרע על פני שטח של 690 מ"ר וישתתפו בו נציגי תעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות. ממשרד התיירות נמסר כי, הביתן הישראלי יציג השנה את עולם התיירות הישראלי בצורה חדשנית ומזמינה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, אמצעים ויזואליים והרבה אינטראקטיביות, גם ברשתות חברתיות וגם בפעילויות שונות למבקרים. הביתן הישראלי מהווה מדי שנה מוקד משיכה, כאשר השנה יצטרפו גם שחקני תיאטרון רחוב, תוצב עמדת צילום וקריקטוריסטית, שיעניקו מזכרות אישיות מישראל.  כמו כן תשתתף לראשונה גם דראג קווין ישראלית, בשיתוף עם מנהלת עיר עולם בתל אביב, שתקדם בקרב הקהילה הגאה בגרמניה את מצעד הגאווה, שיתקיים בתל אביב בחודש יוני. מדי שנה מפתיע משרד התיירות באטרקציה ייחודית, והשנה תהיה זו בירת חומוס, אשר תיוצר במיוחד עבור היריד מקמח חומוס. הבירה הייחודית, שמחברת בין התרבות הישראלית לגרמנית, תוגש במפגש תיירות מקצועי שעורכת לשכת התיירות הישראלית במסגרת הכנס, אליו הוזמנו כ-150 מראשי תעשיית התיירות הגרמנית. כמו כן, השנה, הנהלת היריד מארגנת SPEED NETWORKING למציגים ביריד, והזמינה HOSTED BUYERS, פוטנציאלים לקיים פגישות קצרות עם המציגים המעוניינים בכך. שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל עם למעלה מ-80 מיליון נסיעות בשנה, ו-40% מהתיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר שנית. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שיחנוך את ביתן ישראל ביריד: "התיירות לישראל הפכה ליותר זולה ואטרקטיבית. נציג השנה ביריד את מגוון האפשרויות לתייר המודרני שמגיע לסיטי ברייק, משלג באירופה ל-25 מעלות בפברואר בישראל ומחפש טיסות לואו-קוסט והוסטלים, אבל ישן באותו ביקור גם במלונות מפוארים ומבקר במסעדות הכי טרנדיות ובשווקים".      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותITB

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: