אא

פרסום ראשון: ישרוטל בונה לראשונה מלון לצעירים עם חדרים משותפים בקונספט ייחודי

רשת המלונות יחד עם העיר הלבנה בונה מלון ייחודי ברחוב פינסקר 2 פינת אלבני בת"א בן 171 חדרים בהשקעה של 185 מיליון שקל. ליאור רביב: "למרות הקורונה והבלימה בתיירות הנכנסת, עדיין בהסתכלות קדימה אנחנו מאמינים בכוח התיירותי של ת"א ומאמינים שתחזור ובגדול"

הדמית המלון החדש של ישרוטל הדמית המלון החדש של ישרוטל
פרסום ראשון: רשת מלונות ישרוטל וחברת העיר הלבנה מקימים מלון נוסף הפעם בעל קונספט ייחודי בעיר ת"א. החברות מקימות מלון לצעירים עם חדרים רגילים ומשותפים (כמו אכסניה) ברחוב פינסקר 2 פינת אלנבי בת"א בן 171 חדרים. סכום ההשקעה: כ-185 מיליון שקל. מתוך סכום זה החברות שילמו על הקרקע סכום של כ-90 מיליון שקל. למקום ערך אדריכלי והיסטורי, והמלון המתוכנן הנמצא ברחוב פינסקר-אלנבי, קרוב לים, נמצא במרחק הליכה ממקומות הבילוי והתיירות, ברוטשילד, נחלת בנימין, שוק הכרמל, דיזנגוף סנטר.  

  המלון, ממוקם מול המגרש בו שכן בעבר קולנוע מוגרבי המפורסם. הבניין ברחוב פינסקר 2 "בית לנדאו" הינו חלק מכיכר ב' בנובמבר- כיכר מוגרבי. המבנה תוכנן ונבנה כמבנה משרדים ומסחר בשנת 1947 ע"י האדריכל יצחק רפפורט בשיתוף עם המהנדס א. גליברמן והאדריכל ג. פרנקל. בניין ייצוגי ומרשים עם הקפדה על הפרטים האדריכליים, מבנה עם חיפוי אבן המאפיין את עבודותיו של רפפורט. במשך השנים שמר המבנה על צורתו ואופיו המסחרי. הבניין הוא חלק מאזור ההכרזה של אונסק"ו העיר הלבנה כאתר מורשת תרבות עולמי. הבניין מוגדר לשימור ללא מגבלות מחמירות. ישרוטל מתכננת לראשונה את המלון לצעירים, בסגנון יאפי וברשת המלונות מציינים כי מדובר בסוג של מלון שאינו קיים בת"א. כאשר הדוגמאות לקונספט לקוחות מ-HOXON בשיקגו ו- CITIZEN M TOWER בלונדון. במלון יהיו 5 קומות, עם קומת גג ובריכה גדולה עליה. עוד במלון: מסעדות, ברים, פעילויות ייחודיות. השטח נקנה מנכסים ובניין ודיירים פרטיים.
ליאור רביבליאור רביב
ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל. צילום: אריאל בשור בשלב זה הצדדים עובדים על ההיתרים השונים, כאשר המטרה כשנה מהיום להתחיל בבניית המלון. זו העסקה הרביעית המשותפת לרשת ישרוטל ביחד עם בנייני העיר הלבנה בשנה וחצי החולפות. כזכור החברות רכשו יחד קרקע ברחוב דיזנגוף 99 בו מקימים מלון בן 130 חדרים, מתחם מד"א בבזל, אותו רכשו במסגרת מכרז של עיריית ת"א יחד עם קרן JTLV בו הם מקמים מלון יחד עם מגורים, וארבעה מגרשים צמודים ברחוב מונטיפיורי בת"א בו יקימו מלון נוסף בן כ-200 חדרים בהשקעה של כ-250 מיליון שקל יחד עם רכישת הקרקע. לאחר סיום בניית המלונות, רשת ישרוטל תפעיל בעיר ת"א 10 מלונות. ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, אמר ל'פספורטניוז': "למרות הקורונה ולמרות הבלימה בתיירות הנכנסת, עדיין בהסתכלות קדימה אנחנו מאמינים בכוח התיירותי של העיר ת"א ומאמינים שתחזור ובגדול".
ישרוטל מלון חדש, הדמיהישרוטל מלון חדש, הדמיה
ישרוטל מלון חדש, הדמיה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: