אא

במגרש של הגדולים: טורקיש איירליינס תפרסם בפעם השישית בגמר הסופרבול- צפו בפרסומת

טורקיש איירליינס ממשיכה לשחק במגרש של החברות המובילות בעולם וחושפת את תשדיר הפרסום שלה בהשראת Pangea - 'כולנו מחוברים'. ישודר במהלך הסופרבול ביום שני הקרוב ה-13.2, בהשתתפות השחקן ההוליוודי, מורגן פרימן

הפרסומת של טורקיש איירליינס בסופבול. צילום: טורקיש איירליינס הפרסומת של טורקיש איירליינס בסופבול. צילום: טורקיש איירליינס
ענקית התעופה טורקיש איירליינס, חושפת לראשונה את קמפיין הפרסום 'כולנו מחוברים' בהשראת פנגיאה, שיתפרסם בשידור הסופרבול האמריקאי, בהשתתפות השחקן מורגן פרימן. במרכז המושג פנגיאה - שלפני מיליוני שנים הייתה יבשת-על אחת ומחוברת - מככב בקמפיין מורגן פרימן כשהוא מספר במסר שובה לב ומעורר השראה, על איחוד וחיבור מחדש של אנשים ועולמם. הפרסומת תשודר במהלך הרבעון השני של הסופרבול LVI ב-13 בפברואר 2022. הקונספט של הקמפיין עושה כבוד לטיסות הקונקשן הרבות של טורקיש איירליינס כחברת התעופה העולמית הטסה ליותר מדינות מכל חברת תעופה אחרת, ומציג מסר של "כולנו מחוברים" כשהעולם מתכונן לעתיד מזהיר ומבטיח. בעוד שהיום Pangea כבר לא קיימת, טורקיש איירליינס גאה בחיבור מחדש של אנשים עם יקיריהם ולטפח את תחושת החיבור מחדש, כחברת התעופה העולמית שמביאה יותר אנשים ומדינות יחד. באמצעות הקמפיין החדש הזה, הספק המוביל מעביר בעוצמה את מטרתו "להרגיש רחוק" ו"להביא לשם לכאן". יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולאט: "אחרי חודשים של רעיונות והפקה יצירתיים, אנו שמחים לחלוק את מסע הפרסום שלנו לפנגיאה שמציג את מורגן פרימן עם העולם במהלך אירוע הספורט הנצפה ביותר בלוח השנה העולמי. הנוסעים מגלים תקווה ונלהבים לחקור בבטחה יעדים חדשים או להתאחד עם יקיריהם, וכחברת תעופה עולמית מובילה, אנו מקווים לעורר השראה ולהחדיר ביטחון בזמן שאנו שואפים לחבר מחדש את העולם". כדי להחיות את הסיפור, טורקיש איירליינס בחרה שוב את השחקן ההוליוודי הנודע מורגן פרימן, שהשתתף גם בקמפיין של חברת התעופה בשנת 2017. זאת הפעם השישית שטורקיש איירליינס מפרסמת בגמאר הסופר בול היוקרתי הנחשב לאירוע הספורט החשוב בעולם.

 

הפקת הקמפיין הנוכחי, החלה בספטמבר 2021, והוא צולם באיסטנבול ובניו יורק. בנוסף לצילומי אקשן חיים, הפרסומת כוללת גם סצנות אנימציה שנוצרו על ידי מחשב המתארות יבשות ושטחים המתחברים מחדש כדי להמחיש את פנגיאה בצורה מעצרת וויזואלית. זוהי הפרסומת השישית של טורקיש איירליינס שתוצג בסופרבול, אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר ברחבי העולם, לצד שורה של כמה מהמותגים האחרים המוכרים ביותר בעולם. 'פנגיאה' תשודר ב-136 מדינות. בשנת 2016, טורקיש איירליינס העלתה לראשונה את המודעה "טוס לגותהאם ומטרופוליס סיטי", שהייתה חלק ממסע הפרסום "באטמן נגד סופרמן" של החברה; בשנת 2017, עם "הרחב את עולמך", מורגן פרימן הזמין את הצופים לחקור את רשת המסלולים הרחבה שלה; ובשנת 2018, קמפיין "חמישה חושים" בכיכובו של ד"ר עוז, שחווה את פלאי העולם דרך חמישה חושים. רידלי סקוט ביים את פרסומת הסופרבול "המסע" לשנת 2019, מרדף קולנועי ומרגש דרך המראות המדהימים של איסטנבול ונמל התעופה החדש של איסטנבול. לבסוף, "Step on Earth" שודר ב-2020. בטורקיש איירליינס מציינים כי התשדיר כעת מגיע לאחר שנה מוצלחת וביקושים מוגברים בעקבות ההתאוששות של תעשיית התעופה, טורקיש איירליינס משיקה קמפיין פרסומי עולמי חדש.   https://youtu.be/WY1IBmNNtUY

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: