אא

תעודת הוקרה לשתי דיילות אל-על שהצילו חיים

במסגרת אירוע הגאלה המסורתי של כנס אגודת ידידי מד"א מעולם (אימד"ק), העניק מנכ"ל מד"א תעודות הוקרה מיוחדות לשתי דיילות אל על שהצילו את חייו של קשיש סיני לאחר שעברו קורס עזרה ראשונה במסגרת הכשרתן לתפקיד

דיילות אל על דיילות אל על
'להיות בזמן הנכון, במקום הנכון': שתי דיילות אל על שהצילו את חייו של קשיש סיני שאיבד את הכרתו סמוך לנמל התעופה בבייג'ינג, קיבלו השבוע תעודות הוקרה ממנכ"ל מד"א, אלי בין, במסגרת אירוע הגאלה המסורתי של מד"א, המסכם את ארבעת ימי כנס אגודת ידידי מד"א מעולם (אימד"ק), שנערך השבוע (יום ד', 16.11). במסגרת הכשרת דיילי אל-על לתפקיד, עוברים החניכים קורס מקצועי ע"י מדרכי מגן דוד אדום שנותן להם כלים מצילי חיים. המקרה המתואר ממחיש עד כמה חשובה הדרכה זו. כאמור, התעודות ניתנו להן על שהצילו בתחילת החודש את חייו של קשיש סיני שאיבד את הכרתו, סמוך לנמל התעופה בבייג'ינג רגע לפני שהמריאו לישראל. השתיים החלו לבצע בקשיש פעולות החייאה, כולל שימוש במכשיר החייאה (דפיברילטור), עד שהוא חזר לנשום בכוחות עצמו ופונה לבית חולים מקומי. הדיילות, ניצן רבינוביץ (25) ומור לוי (22) עלו לטיסה לישראל דקות ספורות אחרי שהצילו את חייו של הקשיש הסיני בנמל התעופה בבייג'ינג. כשהיו השתיים בדרך למטוס, גילתה ניצן שהיא איבדה את הטלפון הנייד שלה, ואף שהנוסעים כבר החלו להתקדם למטוס, היא החליטה לחזור לפתח תחנת הרכבת ולנסות לאתר אותו. מתברר שההחלטה שלה הצילה את חייו של קשיש סיני כבן 80, שהתמוטט בפתח הרכבת בנמל התעופה בזמן שהגיעו היא וחברתה.
צילום: מיקי פריידןצילום: מיקי פריידן
צילום: מיקי פריידן שלומי ארז, חובש רפואת חירום במד"א שהדריך את שתי הדיילות, אמר: "זו גאווה גדולה מבחינתי. כל הכבוד לדיילות ניצן ומור שיישמו על הצד הטוב ביותר את שלמדו במהלך הקורס". מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו עדים למקרה שמוכיח פעם נוספת עד כמה חשוב לרכוש כלים מצילי חיים. אני קורא לציבור הרחב להירשם לקורסי עזרה ראשונה של מד"א ולקחת חלק במשימה החשובה הזו. יש בידכם את הכוח לעזור לנו להמשיך ולהציל חיים בכל מקום ובכל עת."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: