בנק הפועלים מקים קרן הלוואות של כחצי מיליארד שקל לעצמאיים
בנוסף, מפעיל הבנק הגדול בישראל שירות חדשני לדחייה מיידית של הלוואות שניתנו בעבר האמצעות שיחת טלפון, באפליקציה ובאתר בנק הפועלים. כמו כן, הבנק מצטרף להסכם ההלוואות לעסקים בערבות מדינה
דב קוטלר, מנכ"ל בנה"פ. צילום גדי דגון
בנק הפועלים מרחיב את הסיוע ללקוחותיו במטרה לאפשר להם לצלוח את המשבר. הבנק וארגון להב (ארגון העצמאים והעסקים בישראל) יזמו הקמת קרן בהיקף של חצי מיליארד ש"ח אשר תעמיד החל ממחר הלוואה מיידית, ללא צורך בהגעה לסניף, בסך של עד 10,000 ש"ח באתר או באפליקציה. ההלוואות מיועדות לעצמאים קטנים הנתקלים בקשיים תזרימיים. שיעור הריבית על ההלוואה יהיה פריים + 1.5% (בדומה לשיעור הריבית שקבעה המדינה בהלוואות בערבות מדינה). תקופת ההלוואה תהיה עד 60 חודשים עם גרייס של עד 6 חודשים. אישור מתן ההלוואות ייעשה באופן דיגיטלי וכל הלוואה שתאושר תזוכה עוד באותו היום לחשבון הלקוח. כמו כן, הבנק יאפשר ללקוחותיו שהכנסתם נפגעה עקב המשבר ומעוניינים בכך, דחייה של שלושה תשלומים לכל הלוואה קיימת, במענה מהיר וללא צורך בהגעה לסניף באמצעות מוקד "פועלים בטלפון", אתר הבנק ובקרוב גם באפליקציה. דחיית התשלומים נועדה לענות על צרכי הלקוחות להקלה בתזרים המזומנים שלהם, והיא נעשית תוך שמירה על שיעור הריבית המקורית בהלוואה ועל ההחזר החודשי. בנוסף, הבנק הצטרף להסכם הלוואות לעסקים בערבות מדינה יחד עם כלל המערכת הבנקאית, בהתאם לתנאים המפורטים באתר האינטרנט של הקרן. ההלוואה נועדה להעמיד אשראי לצורך מימון פערי תזרים שנגרמו לעסקים כתוצאה מהשפעות נגיף הקורונה. צעדים אלו מצטרפים לצעדים קודמים עליהם הודיע הבנק ללקוחות פרטיים, ביניהם דחיית תשלומי משכנתא עד שלושה חודשים (קרן+ריבית) תוך שמירה על הריבית המקורית של ההלוואה, הלוואה בסך 30 אלף ש"ח לתקופה של עד 60 חודשים עם גרייס של עד 6 חודשים, פקדונות שאינם צמודים למדד לשנה ולשלוש שנים, עם ריבית ידועה מראש, וכן צעדים ללקוחות עסקיים – הכוללים הלוואה למימון השפעות הקורונה עד 400 אלף ש"ח, עד 24 חודשים עם אפשרות גרייס של עד 6 חודשים (בריבית פריים פלוס 1.5% ועד לפריים פלוס 4%), ודחיית תשלומי הלוואה עד שלושה חודשים לתאגידים שנפגעו מהקורונה בכפוף לעמידה בתנאים מוקדמים. הבנק ממשיך להעניק שירות מיוחד ללקוחותיו השייכים לאוכלוסיות בסיכון והשיק לאחרונה קו שירות אנושי ייעודי ללקוחות מעל גיל 70 וכן סדרת הדרכות לביצוע פעולות דיגיטליות לאוכלוסייה המבוגרת. בנוסף, לבנק שני סניפים ניידים המעניקים שירות לאוכלוסייה המבוגרת בבתי אבות ברחבי הארץ. צילום 123rf
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}