בקרוב במסכים: קמפיין הטלוויזיה הראשון של איסתא
אמש (ב') ערך מנכ"ל איסתא, אסף גורן, אירוע חגיגי למטה החברה בו חשף לכלל העובדים את קמפיין הקיץ של החברה שעלותו מוערכת בכ-4 מיליון שקלים
צילום: שלומי אלפסי |מימין לשמאל: שמחה אלפסי
חברת התיירות, יוצאת במהלך תקשורתי חדש ומשיקה שפה חדשה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה לאוויר השבוע בטלוויזיה ובערוצי הדיגיטל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, תחת סיסמא חדשה – איסתא עובדים בשבילך. אשר שמה את צרכי הלקוח במרכז, מתוך ההבנה כי יש "להחזיר את החופש לחופשה". כמו כן, לראשונה מזה 12 שנים תחליף איסתא את הלוגו המוכר שלה ללוגו חדש וצעיר בעל אייקון המזוהה עם האותיות I ו- א' (Issta / איסתא), האות המובילה בעברית ובאנגלית של שם המותג. את הקמפיין החדש יוביל השחקן יניב פולישוק, אשר ידמה, באופן הומוריסטי, את המורכבות של תכנון חופשה למשפחתו על אחת כמה וכמה אם המשפחה שלך היא – איגואנה. יחד הם יראו את היתרונות שיש בתכנון החופשה באמצעות איסתא הן במלונות הכל כלול או בחופשות ארוכות טווח כמו בתאילנד. אמש (ב'), כינס אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל, את מטה החברה לאירוע חגיגי במהלכו חשף לראשונה לכלל העובדים את המיתוג החדש וקמפיין הקיץ של החברה שעלותו מוערכת בכ- 4 מיליון שקלים. בשיאו של הערב, שכלל הרמת כוסית חגיגית, פינגר פוד והתרגשות רבה, זכו העובדים לחשיפה ראשונה לקמפיין הטלוויזיה שמעלה איסתא לראשונה בתולדותיה. בין הנוכחים: אתי גוילי, יו"ר איסתא ישראל; מיכל דבורצקי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל; שמחה אלפסי, סמנכ"לית תיירות פנים; רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא ובכירים נוספים. אסף גורן, מנכ"ל איסתא: "שוק התיירות עבר מהפיכה של ממש עקב נגישות המידע. היתרון של איסתא הוא בכלל המעטפת שהיא מציעה ללקוח. במוצרים הפשוטים כמו טיסה, הלקוח יכול לסיים את המסע באתר איסתא, במוצרים מורכבים יותר הוא יכול להסתייע טלפונית ביועצי הנסיעות או להגיע לסניפי איסתא ברחבי הארץ". עוד מוסיף גורן כי "השינוי בשוק התבטא בכך שאנשים רואים ונחשפים ליעדים כולל ברשתות החברתיות מה שמביא לגידול בתנועת הנוסעים ולצורך לספק ללקוח פתרונות כוללים 24/7. איסתא תלווה את הלקוח בכל המסע מרגע חיפוש החופשה, ההזמנה, מהלך החופשה ועד החזרה הביתה". מימין לשמאל: שמחה אלפסי, סמנכ"לית תיירות פנים, אסף גורן, מנכ"ל איסתא ישראל, מיכל דבורצקי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל ואתי גוילי, יו"ר איסתא ישראל. צילום: שלומי אלפסי צילום: שלומי אלפסי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}