אא

בקשרי תעופה ערוכים כבר לפסח

סיטונאית התיירות תציג גם השנה חבילות שונות ומגוונות לצד מגוון יעדים נרחב. ניר מזור, מנהל השיווק : "הפסח הזה כל איי יוון יהיו כבר פתוחים אל תוך עונת התיירות לצד אתרי תיירות במלטה וסיציליה, בשל העובדה שפסח חל השנה באביב עם מזג אויר חמים ונוח"

מלטה. צילום: מלטה. צילום:

חברת קשרי תעופה נערכת לקראת הפסח עם היצע גדול של חבילות לחו"ל למגוון נרחב של יעדים. לדברי ניר מזור, מנהל השיווק של החברה: "הפסח הזה כל איי יוון יהיו כבר פתוחים אל תוך עונת התיירות לצד אתרי תיירות במלטה וסיציליה, בשל העובדה שפסח חל השנה באביב עם מזג אויר חמים ונוח". בסיטונאית התיירות מעריכים כי צפויים ביקושים גם לבירות אירופה: ברצלונה, לונדון, ברלין, מדריד, פראג ורומא. בשל העובדה שפסח הינו חג משפחתי – 60% מהישראלים שמתכננים לנסוע לחו"ל, צפויים לבצע את ההזמנה כבר במהלך חודשים ינואר - פברואר כדי להבטיח את מקומם בחו"ל סביב שולחן הסדר.

סיציליה

קיימות הזדמנויות שונות לטוס לחו"ל סביב חג הפסח: אלה שיסעו לחו"ל במהלך השבועיים שלפני חג הפסח, מיד עם תחילת חופשת ביה"ס יוכלו להנות ממחירים נמוכים בכ- 20% מהמחירים של החבילות של יום אחרי ליל הסדר ובמהלך חול המועד.

בחברה מעריכים כי לקראת סוף חול המועד והשבוע של אחרי פסח הביקושים צפויים לרדת ובהתאם לכך גם המחירים. לדוגמא – חבילה של 3 לילות לברצלונה במלון בדרגת 4 כוכבים – RAFAEL BADALONA, על בסיס לינה וארוחת בוקר תעלה: בשבועיים שלפני ליל הסדר בין 10-13.4 – 735$ לאדם בחדר זוגי, יום לפני ליל הסדר–בין ה- 21-24.4 - 827 $ לאדם בחדר זוגי, לאחר פסח בין ה- 2-5.5 יורד המחיר ל 643 $ בלבד לאדם בחדר זוגי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: