אא

בריטניה – שיא בתיירות הנכנסת ב- 2015

כ-36 מיליון תיירים ביקרו בבריטניה ב-2015, לשכת התיירות הבריטית מציבה רף גבוה - 42 מיליון תיירים בשנת 2020. הגידול הבולט הוא של התיירים מארצות הברית - 3.9 מיליון ב-2015, עלייה של 8% בהשוואה ל-2014

בריטניה: מספר שיא של תיירים בריטניה: מספר שיא של תיירים
למרות שלונדון, בירת אנגליה, היא עיר התיירות המובילה באירופה, בריטניה אינה מדורגת בראש מדינות התיירות ביבשת, כשספרד, איטליה וצרפת מקדימות אותה במספר התיירים הזרים. עם זאת, בשנים האחרונות ניכרת האצה מתמשכת במספר התיירים הזרים המגיעים לממלכה המאוחדת. בשנה החולפת רשמה בריטניה מספר שיא של תיירים, 35.8 מיליון, גידול של 4 אחוזים לעומת 2014, וגידול של 20 אחוזים לעומת 2010. הגידול הבולט הוא של התיירים מארצות הברית - 3.9 מיליון ב-2015, עלייה של 8% בהשוואה ל-2014.

שר התיירות הבריטי, דייויד אוונט, אומר: "התיירות היא אחת התעשיות הצומחות במהירות והיא חיונית לכלכלה הלאומית שלנו. מספרי השיא מוכיחים כי התמהיל של הנופים המרהיבים, הספורט האיכותי, המבנים ההיסטוריים והערים המשגשגות, מוסיף להיות מוקד משיכה לתיירים". פטריסיה ייטס, מנהלת VisitBritain, לשכת התיירות הלאומית, מציינת: "הגידול בתיירות הנכנסת הוא חדשות פנטסטיות לכלכלה הבריטית ומוכיח כי אנחנו בדרך להגשים את השאיפה שלנו ולהגיע ל-42 מיליון תיירים בינלאומיים בשנת 2020, שיוסיפו 4.5 מיליארד ליש"ט לכלכלה, יקדמו את התיירות והשפעתם תורגש בכל רחבי בריטניה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: