'גוליבר' מקימה חברת השקעות במיזמים תיירותיים בניהול איל סלוק
החברה החדשה, שתנוהל ע"י איל סלוק, החוזר לענף התיירות אחרי שנתיים, ואומר: "החברה תשלב בין תחום התיירות והעולם העסקי, ותאפשר לגוליבר להתרחב לתחומי פעילות חדשים"
איל סלוק
חברת התיירות גוליבר, מקבוצת גוליבר, הפעילה כיום בעיקר בעולמות ה-travel tech באמצעות מספר מותגים, מקימה חברת השקעות חדשה בשם 'גוליבר השקעות בע"מ'. באמצעות החברה החדשה תרחיב גוליבר את תמהיל פעילותיה העסקיות ותהפוך ממשווקת חופשות וטיסות באונליין לשחקנית עצמאית בתחומי התיירות השונים, הנמצאים בשנים האחרונות בתנופה מתמדת. גוליבר, כשחקן OTA מרכזי בישראל (עם למעלה מ-90% הזמנות באונליין), החליטה למנף את הידע והיכולות הטכנולוגיות שברשותה ולהשקיע בחברות תיירות, היכולות לשפר משמעותית את היעילות וחווית הלקוח של שלהן, באמצעות הטמעה של נכסים דיגיטליים וטכנולוגיה מתקדמת. לדברי זיו רוזן, מנכ"ל חברת גוליבר: "ב-20 השנים האחרונות גוליבר הצליחה לקחת את עולם התיירות הקמעונאי מעולמות מסורתיים לעולמות דיגיטליים וטכנולוגים והפכה למובילת שוק. כעת החלטנו להרחיב את היכולות האלו לכל עולם התיירות ולהשתמש בניסיון העסקי והידע העצום שלנו בתחום התיירות, לרבות בנכסים הדיגיטליים המובילים והטכנולוגיה המתקדמת שלנו ולהקים חברה, שתבצע השקעות במיזמי תיירות ותנוהל ע"י איל סלוק, מבכירי תעשיית התיירות בישראל ובעל ניסיון ניהולי רב. אנחנו רואים התפתחות משמעותית בכל הקשור בעולמות החוויות במהלך החופשה, בשל שינויים שהצרכן עובר וצרכים חדשים שהוא מפתח, ואנחנו מתכוונים לקחת חלק משמעותי גם במגמה זו". איל סלוק, מנכ"ל חברת גוליבר השקעות בע"מ, אמר: "אני שמח לחזור לתחום התיירות, שהולך ומשתנה מאוד בשנים האחרונות, בהמשך לשינויים באורח החיים שלנו ולהתפתחויות הטכנולוגיות. החברה החדשה, שנפלה בחלקי הזכות לעמוד בראשה, תשלב בין תחום התיירות והעולם העסקי לצד הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של גוליבר להזמנות באונליין, ותאפשר לגוליבר להתרחב לתחומי פעילות חדשים. הניסיון הרב של גוליבר בשיווק דיגיטלי ושירות לקוחות מצטיין, לצד פיתוח מוצרים חדשים ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, מהווה בשורה של ממש לעולם התיירות בכלל ולצרכן הישראלי בפרט".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}