גיוס המונים של 4.7 מיליון דולר בשוק המזוודות
המותג הישראלי G-RO מכריז היום על קמפיין גיוס המונים חדש בקיקסטארטר לקידום ופיתוח מזוודת טיסה ייחודית, אשר באה לענות על השאלה האם עדיף למשוך או לדחוף?
צילום: G-RO||צילום: G-RO
החברה, שהציגה ב-2016, מזוודה ייחודית עם פטנט רשום וקמפיין המצליח ביותר בתחום הכבודה (גיוס של 4.7 מיליון דולר), יוצאת לגיוס שלישי ומשיקה קמפיין חדש עבור מזוודה חדשה וייחודית. החברה יוצאת לקמפיין שיארך חודש ימים ומשיקה את המזוודה השישית המצטרפת למשפחת המזוודות, Traveler-Centric. בקמפיין החדש, G-RO מציגה את ה- G-RO SIX, מזוודת עלייה למטוס (carry-on) השנייה של החברה עד כה. צילום: G-RO כחלק ממחקר ופיתוח, הצוות המקצועי שעומד מאחורי המותג הגיע למסקנה כי אופן נשיאת המזוודות הרגילה (משיכה) אינה נוחה או יעילה וחווית המשתמש נפגעת לעיתים רבות. זאת ועוד, "משיכת" המזוודה מקשה על הגוף של הצרכן בכל זמן נתון, לדוגמא בעלייה או בירידה. לכן, הפיתוח של ה-G-RO SIX מתבסס על "דחיפה/ Push"', בדומה לדחיפה של עגלת תינוק. המזוודה החדשה, העומדת בסטנדרטים של של רוב חברות התעופה לגודל מזוודת עליה למטוס, מושקת בגודל של 22*14*9, הידית הייחודית מחזקת את חווית המשתמש הנוחה והארגונומית ומאפשרת למשתמש לדחוף את המזוודה בקלות. במהלך הקמפיין המחיר של ה-G-RO SIX יעמוד על 345 דולר. כשהמחיר עבור הקונים הראשונים במהלך השעות הראשונות עומד על 295 דולר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}