אא

מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בכנסת: "למה צריכים לרדוף אחרי סיוע. זה מגיע לנו בזכות"

בדיון שקיימה ועדת הכלכלה של הכנסת בנושא סיוע לעסקים קטנים שנפגעו מגל האומיקרון, אמר יו"ר הוועדה: "אם נותנים הטבת מס על שכר היא צריכה להגיע למוחלשים ביותר". שר האוצר שהגיע באיחור לדיון אמר: "מתנצל על האיחור היה דיון מעניין בקבינט חברתי כלכלי". איזה ח"כ הוצא מהדיון אחרי שהטיח דברים קשים בשר האוצר?

ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ ועדת הכלכלה של הכנסת. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
בדיון שקיימה היום (ג') ועדת הכלכלה של הכנסת, בנושא הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון, אמר יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, כי "מדינת ישראל במשבר ידעה לטפל בעסקים בגל הראשון השני והשלישי. גל האומיקרון ממשיך ויש פגיעה בעסקים ובשכירים ובענפים מסוימים שנפגעים יותר מאחרים".

עוד אמר ח"כ ביטון, "הממשלה עשתה מעשה בשבוע שעבר והודיעה על שורת צעדים שחלקם מבורכים וטובים. יש דברים שאנחנו במחלוקת, אם נותנים הטבת מס על שכר היא צריכה להגיע למוחלשים ביותר. זה דילג על מקבלי שכר המינימום. מה שלא ראינו בתכנית זה התייחסות לעסקים, שר האוצר התחייב להציג את הנושא והגיע לכאן היום. ביקשתי שישמע את בעלי העסקים וחברי הכנסת ואז יתייחס. מתי שהשר יבקש להציג את הדברים שלו נאפשר לו". שר האוצר, אביגדור ליברמן, אמר בדיון: "אני מתנצל על האיחור היה דיון מעניין בקבינט חברתי כלכלי". מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, טלי לאופר, אמרה בדיון, "עסקים רבים קרסו ונסגרו כי מדינת ישראל החליטה שזה מה שהיא צריכה לעשות כדי לשמור על אזרחיה וזה בסדר גמור. אבל כשהמדינה סוגרת את הברז ולא נותנת לנו סיוע, כאן יש הפרה של הסכם עם העסקים שמשלמים כל השנים מסים. אנחנו לא מבקשים צדקה אלא רק מה שמגיע. למה אנחנו צריכים לרדוף אחרי הסיוע הזה. זה מגיע לנו בזכות".
ועדת הכלכלה אישרה לפטור את מורי הדרך מאגרת רישיון לשנת 2022ועדת הכלכלה אישרה לפטור את מורי הדרך מאגרת רישיון לשנת 2022
הכנסת. צילום: 123rf ח"כ משה אבוטבול הוצא מהאולם אחרי שהטיח דברים קשים בשר האוצר ליברמן: "השנאה והרצחנות כלפי העם לא תעבור בשקט, אתה שר האוצר הכי בושה וחרפה". יו"ר הוועדה הוציא אותו מהאולם לאחר 3 קריאות לסדר ואמר: "עד עכשיו זה היה דיון מכובד, אני לא רוצה להוציא יותר אף חבר כנסת, תחסכו את אי הנעימות הזו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותועדת הכלכלה של הכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: