אא

דירוג המלונות של משרד התיירות נמשך

שני מלונות בוטיק בירושלים צורפו היום לדירוג הכוכבים של משרד התיירות: מלון "אגריפס" דורג ברמת שלושה כוכבים ומלון "שני" דורג ברמת שלושה כוכבים פלוס. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "המלונות מצטרפים לעשרות רבות של מלונות שכבר דורגו, במסגרת פעולות המשרד לקידום שקיפות ומידע אובייקטיבי לטובת התיירים"

|צוות מלון אגריפס עם נציגות משרד התיירות (מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית). במרכז מחזיקה את תעודת הדירוג גלי דוידיאן סמנכ"לית |צוות מלון אגריפס עם נציגות משרד התיירות (מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית). במרכז מחזיקה את תעודת הדירוג גלי דוידיאן סמנכ"לית
שיטת דירוג המלונות של משרד התיירות נמשכת והיום קיבלו שני מלונות חדשים בירושלים את דירוג הכוכבים: מלון אגריפס – מלון עם 52 חדרים במיקום מרכזי, קיבל דירוג של שלושה כוכבים. מלון שני – מלון עם 50 חדרים הממוקם בלב העיר, קיבל דירוג של שלושה כוכבים פלוס. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהעניק את הדירוג אמר: "אני מברך על כניסתם לדירוג של שני מלונות מצוינים ובמחירים משתלמים אשר מגדילים את היצע המלונות בירושלים. המלונות מצטרפים לעשרות רבות של מלונות שכבר דורגו, במסגרת פעולות המשרד לקידום שקיפות ומידע אובייקטיבי לטובת התיירים".
image003image003
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, הבעלים של מלון שני - אברהם בלייח, ממשרד התיירות: מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית. צילום: משרד התיירות  
צוות מלון אגריפס עם נציגות משרד התיירות (מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית). במרכז מחזיקה את תעודת הדירוג גלי דוידיאן סמנכ"לית המלון.צוות מלון אגריפס עם נציגות משרד התיירות (מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית). במרכז מחזיקה את תעודת הדירוג גלי דוידיאן סמנכ"לית המלון.
צוות מלון אגריפס עם נציגות משרד התיירות (מירב פלג – ממונה בתי מלון ואהובה זקן – סמנכ"לית). במרכז מחזיקה את תעודת הדירוג גלי דוידיאן סמנכ"לית המלון. צילום: משרד התיירות   תהליך דירוג המלונות בישראל מבוצע באמצעות חברת Ennemose Wirtschaftsberatung GmbH האוסטרית. הדירוג מבוצע באמצעות שיטת הדירוג האירופאית "HotelStars" המבוססת על כ-270 מדדים המתייחסים לנתונים פיזיים, לרמת השירות, ולקריטריונים של מזון ומשקאות, ודירוגם בסולם של אחד עד חמישה כוכבים עם אפשרות לתוספת "פלוס" כדירוג ביניים. עד כה דורגו 62 מלונות ותשעה מלונות נמצאים בתהליכי דירוג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: