דרושה סמנכ"לית שיווק למשרד התיירות. מדוע אישה?
משרד התיירות יצא בקמפיין למציאת מנהלת שיווק. התפקיד הוא ל-6 שנים עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות. מהן הדרישות לתפקיד ומדוע עדיפות לאישה?
צילום: 123rf
משרד התיירות מחפש סמנכ"לית שיווק. באותיות קטנות אומנם המשרד מציין כי התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד, אך הכותרת תחתיו החל בקמפיין החיפוש היא: "אתגר של פעם בחיים, בואי לנהל את השיווק של ישראל". הקדנציה היא לתקופה של 6 שנים עם אפשרות להאריך אותה בשנתיים נוספות. גורמים המכירים את הדברים טוענים כי במשרד התיירות רוצים לתת הזדמנות לקדם נשים לתפקיד בכיר זה. דרישות התפקיד: 6 שנות ניסיון ניהולי הכולל ניהול צוות עובדים המונה לפחות 8 עובדים; מעורבות משמעותית או הובלה של שינויים ותהליכים משמעותיים ומורכבים חוצי ארגון/יחידה; ניסיון קודם של פעילות במערכת מורכבת ברמה רחבה של לפחות 8 גורמים ובעלי עניין; וניהול תקציב בהיקף הגדול מ-10 מיליון שקל. התפקיד כולל בין שאר: · אחריות על ניהול מערך השיווק של משרד התיירות לקהלי יעד בעולם ובישראל במטרה לפתח ולהגביר את תנועת התיירות לישראל ולבסס את תדמיתה כיעד תיירות אטרקטיבי בהתאם למדיניות השר והנהלת המשרד. · בנייה, הובלה ויישום של האסטרטגיה השיווקית והמיתוגים של משרד התיירות בהתאם למדיניות משרד. · ייזום, ריכוז והובלת עבודת המטה להתאמת מוצרי התיירות הישראליים לקהלי יעד מגוונים בעולם ובישראל. · ייזום ופיתוח פעילות שיווקית התומכת בהגברת תנועת התיירות לישראל ממדינות יעד בעולם באמצעות: ייזום וניהול קמפיינים שיווקיים בארץ ובעולם. הבנה מעמיקה בנושא שיווק פנימי ובינלאומי לרבות הבנת הצרכים וייחודיות של כל יבשת, ניהול האופציה של הירידים השנתיים, בעל/ת הכרות מעמיקה עם השווקים החיצוניים. · גיוס, פתוח ושימור של ערוצי שיווק (חברות תעופה, סיטונאים, סוכנים). · הובלה וקדום של פעילות יחסי ציבור במדינות היעד, פרסום בכל ערוצי המדיה לרבות ניו מדיה ופעולות שיווק .B.T.L. · אחריות על פעולות לשכות התיירות ברחבי העולם, הנחייתן המקצועית, תפעולן ויישום אסטרטגיות השיווק של המוצר התיירותי הישראלי במדינות המקור בהתאם למדיניות. · ביצוע פעולות שיווק להגדלת ביקושים בקרב הקהל הישראלי. · ייזום וניהול פעילויות יחסי ציבור, תקשורת שיווקית (Marcom) ופרסום של משרד התיירות. · ריכוז ותיאום פעילויות ושיתופי פעולה לעידוד תנועת התיירות לישראל מול כלל בעלי העניין: משרדי ממשלה ויחידות סמך ממשלתיות, תעשיית התיירות, חברות תעופה וספנות סיטונאים וסוכני נסיעות וגורמים נוספים רלוונטיים ועבודה עם ממשקים בין לאומיים. · התמודדות עם עמימות ואי וודאות - היכולת להתנהל באופן בטוח ויעיל במצבים שאינם מוגדרים, מוכרים או מובנים. · גיבוש תכנית העבודה של המנהל וביצוע בקרה על יישומה. · אחריות לגיבוש וניהול תקציב המנהל וביצוע בקרה על מימושו. · ייצוג המשרד ושותפות בצוותים מקצועיים ברמה המשרדית, בין משרדית ובין מגזרית, הרלוונטיים לתחומי העיסוק. ביצוע תפקידים ומטלות נוספות, בהתאם לצרכי המשרד ולהנחיות הממונה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}