אא

האח הגדול

רשת מלונות ארקדיה ועמותת "אח בוגר אחות בוגרת ישראל" יצאו היום בקמפיין משותף למען ילדים בסיכון

מאיר דעבול מאיר דעבול
רשת מלונות ארקדיה, בבעלות מאיר ועופר דעבול, ועמותת "אח בוגר אחות בוגרת ישראל" משיקים קמפיין משותף למען ילדים בסיכון. במסגרת הקמפיין, אורחי מלונות הרשת יוזמנו להוסיף 10 שקלים אשר ייתרמו לעמותה המעניקה שירות חונכות אישי לילדים בסיכון ממשפחות חד-הוריות. העמותה למעשה מצוותת לילדים מתנדבים המהווים אחים ואחיות בוגרים, לליווי ארוך טווח. העמותה הוקמה בשנת 2003. במהלך 2015 סייעה ל-470 ילדים ע"י מספר זהה של מתנדבים, שהוכשרו על ידה. העמותה הינה חלק מארגון הגג העולמי –Big Brothers Big Sisters International, הפועל ב-14 מדינות ברחבי העולם, ונשענת על מתודה ניהולית ותפיסת מנטורינג הקיימת בארה"ב משנת 1902.בישראל מפעילה העמותה 15 סניפים ברחבי הארץ. מאיר דעבול, מבעלי רשת מלונות ארקדיה: "כחלק מפעילות הרשת למען הקהילה, אימצנו לפני כשנה את עמותת 'אח בוגר אחות בוגרת ישראל' ואנו שמחים להשיק היום את הקמפיין יחד עם העמותה. אני מזמין את אורחי המלונות להוסיף 10 שקלים לעלות החדר שלהם ולאפשר לילדים רבים בסיכון, לקבל 'אח/אחות בוגרת' לליווי, תמיכה וייעוץ לעתיד טוב יותר. התרומות יועברו במלואן לעמותה". רועי פלפל, מנכ"ל עמותת "אח בוגר אחות בוגרת": "זוהי שותפות לדוגמה, אשר מראה כיצד בדרכים יצירתיות ניתן ליצור שת"פ ראוי בין קהילה עסקית לארגון חברתי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: