ריינאייר: אתר האינטרנט קרס פעמיים ביממה האחרונה
למרות שהחברה השביתה את האתר בסוף השבוע שעבר לצורך פעילות תחזוקה, התקלות נמשכות. נוסעים של החברה, שאינם יכולים לבצע צ'ק-אין אונליין, נאלצים לשלם בין 50 אירו ל-55 ליש"ט עבור צ'ק-אין בנמל התעופה
צילום: shutterstock
מי שנכנס לאתר של חברת ריינאייר אתמול בלילה או היום אחר הצהריים נתקל בתמונת נוף, אליה נלווה כיתוב: "האתר אינו פעיל לצורך תחזוקה". השבתה כפולה זו, כתוצאה מתקלה, אותה התקשו לתקן בחברה במהירות, הגיעה בהמשך להשבתה מתוכננת של האתר בסוף השבוע שעבר למשך 12 שעות, כשלקוחות החברה קיבלו התרעה מוקדמת על ההשבתה. כידוע, נוסעי ריינאייר, שאינם מבצעים צ'ק-אין אונליין באתר החברה ומתייצבים לטיסה בלי בורדינג-פס מוכן, מחויבים לשלם סכום נכבד – בין 50 אירו ל-55 ליש"ט - עבור צ'ק-אין בנמל התעופה. נוסעים רבים התלוננו כי החברה לא נענתה לתלונותיהם על הבעיות החוזרות ונשנות באתר החברה במשך השבועיים האחרונים, שלא אפשרו להם לבצע צ'ק-אין אונליין, וחייבה אותם לשלם את ההיטל בגין צ'ק-אין בנמל התעופה. אתמול הסתפקה החברה בהודעה: "הייתה לנו תקלה קצרה עם השרת, אך היא נפתרה במהירות", ולטענת נוסעים היום הגיבה החברה: "האתר והאפליקציה שלנו זמינים ואמורים לפעול כרגיל".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}