אא

הבוקר: יריד התיירות הבינלאומי WTM בלונדון יוצא לדרך

מארגני תערוכת התיירות המובילה בעולם יציגו חידושים רבים ביריד ה-37 במספר, שיימשך 3 ימים ויארח כ-52,000 אנשי תיירות מרחבי העולם. שעות הפעילות של היריד, שייתן דגש מיוחד על תיירות הספורט, יוארכו עד השעה 19:00 מדי יום. השתתפות ערה של אנשי תיירות מישראל

|הביג בן לא יצלצל ב-4 השנים הקרובות |הביג בן לא יצלצל ב-4 השנים הקרובות
יריד התיירות הבינלאומי המוביל בקרב אנשי הענף מכל רחבי העולם, ה-WTM, ייפתח הבוקר (ב'), במרכז הירידים ExCel בלונדון ויימשך שלושה ימים, עד יום רביעי, ה- 9 בנובמבר. היריד ה-37 במספר ישבור השנה שיאים חדשים של משתתפים ומציגים, וצפויים להגיע אליו כ-52,000 אנשי תיירות מבריטניה ומכל רחבי העולם וייקחו בו חלק יותר מ-150 מציגים חדשים מכל מגזרי תעשיית התיירות העולמית. עפ"י הערכת המארגנים, ביריד השנה צפוי להישבר השיא של השנה שעברה, כשנחתמו במהלך היריד עסקאות בערך כולל של יותר מ-2.5 מיליארד ליש"ט. השנה הוארכו שעות הפעילות של היריד וביתני התצוגה יפעלו מדי יום בין 10:00 ל-19:00. כמו כן, בקומת התצוגות הוקם אמפיתיאטרון המכיל 300 מקומות ישיבה ובו ייערכו תצוגות וכנסים שונים. לקראת היריד השיקה הנהלת WTM אפליקציה חדשה, שתאפשר למשתתפים להתמצא בכל שטחי הפעילות והתצוגות השונות ותספק להם מידע בזמן אמת על האירועים השונים. אחת מגולות הכותרת של היריד הוא מפגש הפסגה, שיתקיים ביום רביעי, עם שרי התיירות ממדינות שונות המשתתפות ביריד וראשי UNWTO, ארגון התיירות של האו"ם, שיעסוק בנושאי ביטחון ובטיחות בענף התיירות. כמו כן, צפויה השתתפות ערה בכנס פסגה, שיוקדש לתיירות ספורט.
WTM 2014. ארכיון. צילום: יח"צWTM 2014. ארכיון. צילום: יח"צ
WTM 2014. ארכיון. צילום: יח"צ   חידוש נוסף ומרתק ביריד, שימשוך אליו אורחים רבים, הם הפסטיבלים של מדינות משתתפות, שיתקיימו ביום שלישי בין 17:00 ל-19:00. מגוון מדינות, ביניהן: הודו, סין, יפן, הפיליפינים, וייטנאם, בוליביה, ארגנטינה, מכסיקו ובולגריה, יערכו בביתניהן אירועים חגיגיים בליווי מוסיקה, ריקודים וכיבוד. בין המשתתפים החדשים ביריד של השנה ניתן למצוא נציגויות תיירות חדשות של סודן, סן מרינו, לאוס, לשכות תיירות מהודו, איסלנד, יפן ואת חברת התעופה אוזבקיסטן איירווייס. סימון פרס, מנהל התצוגה של WTM, מציין: "שוב אנו מתרשמים מהמגוון הרחב של המציגים החדשים המגיעים מכל רחבי העולם ומייצגים את כל מגזרי תעשיית התיירות". ומה עם המציגים והמשתתפים מישראל? גם השנה ייטלו נציגים רבים מסיטונאי התיירות, חברות התעופה, מלונאים, מנהלי חברות השכרת הרכב ורבים אחרים מישראל בתערוכה החשובה, רבים מהם כבר הגיעו אתמול (א') ללונדון, שקיבלה את פניהם במזג אוויר קריר אך נוח ואפילו בהיר לפרקים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: