אא

הגושרים מלון בטבע מתחדש

המלון ישקיע כ-8 מיליון שקלים בשיפוץ אגף הגושרים ומטבח המלון. במסגרת השיפוץ, יהפוך אגף הגושרים מ-16 חדרי אירוח למתחם של 8 סוויטות שייקרא "הגושרים פרימיום". את הפרויקט מוביל האדריכל אריה דוילנסקי

הגושרים מלון בטבע מתחדש. צילום: עדי פרץ הגושרים מלון בטבע מתחדש. צילום: עדי פרץ

8 מיליון ₪ יושקעו במסגרת שיפוץ אגף הגושרים ומטבח מלון הגושרים מלון בטבע, לקראת פסח 2016. השיפוץ יתמקד בהפיכתם של 16 חדרי אירוח ל- 8 סוויטות, האגף המחודש יקרא "הגושרים פרימיום". אריה דוילנסקי, האדריכל שנבחר לנהל את הפרויקט.

בתכנון של הסוויטות:יחידה נפרדת להורים, יחידה נפרדת לילדים עם מיטה/ספה נפתחת לצד יחידה רטובה (חדר אמבטיה ושירותים) בכל אחד מהחללים, מיטות מרווחות מ ומרפסות אישיות עם נוף ישיר לגן ולאזור הנחל. הסוויטה תציעה חלל נוסף של סלון ופינת עבודה המאובזרים עם 2 מסכי LCD וריהוט גן.

מהמלון נמסר כי 4 מיליון ₪ ( כמחצית מכלל ההשקעה) יושקע במטבח המלון, שצפוי לעבור שינוי מאסיבי ושיפוץ טוטאלי. המטבח החדש שיוקם יכלול מערכות ומכשור מתקדמים מבית ניגא שף. כמו כן חלל המסעדה של המלון צפוי אף הוא לעבור שינוי, ועבורו ירכשו דלפקי מזון חדשים, דלפקי הגשה של חימום וקירור, תחנות חדשות של בישול פרונטלי להעצמת החוויה הקולינארית ועוד.

דודו עוז, מנכ"ל הגושרים מלון בטבע מוסר: "במהלך 2016 נמשיך לפעול במלוא המרץ במטרה למצב את המלון כמלון מוביל בארץ ובגליל, מלון הידוע באירוח החוויתי שלו, ובאיכות הבלתי מתפשרת . הגושרים מלון בטבע ימשיך לשמר את המוניטין שרכש בשנים האחרונות, כמלון המעניק שרות ברמה גבוהה ביותר, המשדר איכות ויוקרה, שנותן מענה למגוון קהלי יעד שונים ומגוונים: תיירות פנים, תיירות נכנסת, אנשי עסקים ומשפחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: