אא

הדור הבא של המקצוע המבוקש בענף: המחזור החמישי של קורס סוכני הנסיעות הושק

טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, פתחה את המפגש בדברי ברכה למשתתפים: "אני נרגשת לפתוח את הקורס הראשון שלאחר משבר הקורונה ולהכשיר אתכם, דור ההמשך של ענף הנסיעות"

צילום: התאחדות משרדי הנסיעות צילום: התאחדות משרדי הנסיעות
התאחדות משרדי הנסיעות מכשירה את הדור הבא של הסוכנים – המחזור החמישי של קורס הכשרת סוכני הנסיעות הושק לאחר הפסקה של 3 שנים. בקורס 40 סוכני נסיעות לעתיד אשר מיועדים להשתלב לעבודה במשרדי הנסיעות של חברי ההתאחדות. המפגש הראשון התקיים בבית התעשיינים במכון הייצוא. טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, פתחה את המפגש בדברי ברכה למשתתפים: "אני נרגשת לפתוח את הקורס הראשון שלאחר משבר הקורונה ולהכשיר אתכם, דור ההמשך של ענף הנסיעות. הביקוש לקורס היה גבוה והגבלנו אותו ל40 משתתפים על מנת לשמור על איכותו ולתת לכם את מלוא תשומת הלב." "כידוע לכם, הענף נמצא בפריחה מחודשת, ומשרדי הנסיעות, חברי ההתאחדות, משוועים לכח אדם איכותי ומחכים לשלב אתכם בעשייה. הכנו לכם קורס עשיר, מקצועי ועם כלים מעשיים מהשורה הראשונה שיכשירו אתכם ברוח השינויים והקידמה לצורך בניית קריירה בענף המתחדש." הוסיפה לאופר.

לאחר הפסקה של 3 שנים התאחדות משרדי הנסיעות נפתח המחזור החמישי של קורס הכשרת סוכני נסיעות ויועצי תיירות. הקורס יימשך כ-6 חדשים במסגרת משולבת של לימודים פרונטליים ולמידה מקוונת. במקביל ההתאחדות מקדמת שיתופי פעולה עם מסגרות חינוכיות נוספות על מנת להזרים כוח אדם לענף שבתנופה. בין הנושאים שיילמדו בקורס החדש: שירותי התיירות השונים, תוכנות התיירות, תעופה, מיומנויות שיווקיות ועוד. רשימת המרצים כוללת את מיטב המומחים ובכירי אנשי המקצוע וההתאחדות תסייע לשילוב הבוגרים במשרדי הנסיעות חברי ההתאחדות. לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת סוכן נסיעות / יועץ תיירות וכרטיס סוכן של התאחדות משרדי הנסיעות. כמו כן מעניק הקורס הכרה בנקודות זכות אקדמאיות לתואר BA בניהול תיירות ומלונאות במכללת כנרת, בהתאם לתנאי קבלה וקריטריונים שיוגדרו ע"י המכללה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: