אא

"ההתאחדות לא עושה צעד מבלי להתנהל עם שלושה עורכי דין"

כך אמר אתמול קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, בדברי הפתיחה בכנס השנתי באתונה. על משבר הטייסים באל על: "חייבים למצוא פתרון. התמשכות המשבר תביא לפגיעה בתיירות"

קובי קרני קובי קרני
הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות נפתח אמש לפני הצהריים במלון "דיבאני-קראבל" שבאתונה בהשתתפות למעלה מ-300 משתתפים ביניהם בכירי וקברניטי ענף הנסיעות. משתתפי הכנס הגיעו בשתי טיסות של חברת התעופה "אג'יאן איירליינס" המיוצגת בישראל ע"י חברת "אופן סקיי", שנתנה חסות ראשית לכנס.
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון
מגוון הרצאות לצד סיורים ברחבי העיר. הכנס השנתי. צילום: עידו רימון   במהלך הימים הקרובים יאזינו המשתתפים למגוון רחב של הרצאות לצד סיורים ברחבי עיר הבירה היוונית ושני ערבי גאלה של אג'יאן איירליינס ואל על. קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, נשא דברים במושב הפתיחה של הכנס בנוכחות שגרירת ישראל ביוון. "הבעיה שלנו היא בהוויה בה אנו פועלים", אמר קרני במונולוג אישי שנמשך דקות ארוכות: "מחפשים אותנו, מאזינים לשיחות טלפון שלנו. אנחנו לא מסוגלים לעשות צעד אחד מבלי להתנהל עם שלושה עורכי דין ומחשש כזה או אחר. רודפים אותנו רק מעצם העובדה שאנו מקיימים תקנון אתיקה מסודר."
קרני נואם בכנס השנתי. קרני נואם בכנס השנתי.
קרני נואם בכנס השנתי. "התמשכות משבר אל על תביא לפגיעה בתיירות ארצה". צילום: עידו רימון   קרני התייחס גם למשבר הטייסים באל על: "אי אפשר להתעלם מהמשבר האמיתי שפוקד את אל על. 100 טיסות שהושפעו כתוצאה מהעיצומים לא הולכות ברגל. כולי חשש כי התמשכות המשבר תביא לפגיעה בתיירות ארצה. יש לפתור את המשבר הזה במהרה ויפה שעה אחת קודם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: