אא

במלון עם קיילי מינוג: כוכבת האייטיז מגיעה לדובאי

כמה יעלה לכם להתארח בליל הסילבסטר במלון אטלנטיס האייקוני בדובאי, לאירוח הכולל לילה, הופעה של קיילי מינוג וארוחת ערב חגיגית הכוללת החל מלובסטר וקוויאר ועד סושי, פסלי קרח נוצצים ומבחר של למעלה מ-65 קינוחים, משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה?

הזמרת קיילי מינוג. צילום: shutterstock הזמרת קיילי מינוג. צילום: shutterstock
מלון היוקרה אטלנטיס דה-פאלם בדובאי, הודיע כי ערב השנה החדשה, הסילבסטר, יצוין השנה בהופעה של כוכבת האייטיז וזמרת הפופ הבינלאומית, קיילי מינוג ובארוחת ערב לאורחי המלון. הארוחה החגיגית תכלול, בין היתר, החל מלובסטר וקוויאר ועד סושי, פסלי קרח נוצצים ומבחר של למעלה מ-65 קינוחים, עוגות ופטיפורים בעבודת יד לצד משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה. "האורחים ייהנו גם ממופע זיקוקים מהגדולים והמרהיבים של דובאי, כשהשמיים יחליפו צבעים מעל חוף הדקל המפורסם", אומרים במלון.
אתר הנופש הייחודי והמרהיב אטלנטיס, דה פאלםאתר הנופש הייחודי והמרהיב אטלנטיס, דה פאלם
מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ כוכבת הפופ הבינלאומית קיילי מינוג מכרה יותר מ-80 מיליון אלבומים ברחבי העולם ובשנת 2020, נבחרה לאמנית הסולו הראשונה שזוכה לאלבומים במקום הראשון 5 עשורים רצופים. לזמרת יש מספר פרסים ושבחים על שמה, כולל 3 פרסי "ברית", 2 פרסי מוזיקה של MTV וגראמי ועוד. טימותי קלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אטלנטיס דובאי: "אנו נרגשים מאוד לקבל את חזרתה של קיילי מינוג לאטלנטיס הדקל, כיעד הבילוי המוביל באזור ולרגל שנה חדשה מרהיבה. ארוחות הערב החגיגיות שלנו לסילבסטר הפכו לאגדות, כמו זו של רובי וויליאמס שהופיע אצלנו בסילבסטר של 2021, וכוכבים נוספים לפניו. אין לנו ספק ש-2023 תהיה עוד רגע יוצא דופן, אל תחכו להעניק לעצמכם את אחד מערבי השנה החדשה הבלתי נשכחים בחייכם". כמה זה יעלה לכם? 5,600 שקל לאדם ללילה כולל ארוחת חג וההופעה של קיילי. ילדים מתחת לגיל 3 ללא תשלום. הילדים, כך נמסר מהמלון, מוזמנים למסיבת סילבסטר משלהם שתכלול מגלשה ענקית, טירה קופצנית, קולנוע חיצוני, דוכני משחקים, אומנויות ומלאכות ועוד.  
הופעה של הזמרת קיילי מינוג במלון אטלנטיס דובאיהופעה של הזמרת קיילי מינוג במלון אטלנטיס דובאי
אחד האייקונים של דובאי - מלון אטלנטיס דה פאלם. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: