אא

החל מ-678 ש״ח: המבצעים של רשת מלונות אפריקה ישראל לחגי תשרי

אם עדיין לא הזמנתם את חופשה בחגי תשרי, עכשיו יש לכם הזדמנות לחסוך מאות שקלים: רשת מלונות אפריקה ישראל מכריזה על מבצעים לחגים, במלונות הפופולריים ביותר של הרשת

קראון פלזה סיטי סנטר - צילום: אסף פינצ׳וק קראון פלזה סיטי סנטר - צילום: אסף פינצ׳וק
פספסתם את החופשה שלכם בקיץ בעקבות המחירים הגבוהים? רשת מלונות אפריקה ישראל, בעלת מותגי המלונות: Vert, קראון פלאזה, אינדיגו, Bay View חיפה ועוד, מציעה מגוון מבצעים אטרקטיביים לחופשה המושלמת בחגים. במהלך תקופת המבצע, הרשת תציע חדרים במחיר התחלתי של 678 ש״ח בלבד. ברשימה ניתן למצוא את המלונות הפופולריים ביותר של הרשת כמו המלון Bay View בחיפה, מלון Vert Lagoon בתניה, מלון Vert בירושלים, מלון Vert אילת ועוד.

Bay View חיפה: החל מ-678 ש״ח לזוג 

הרשת מציעה 20% הנחה (החל מ-678 ש״ח) ללילה במהלך סוכות. המבצע בתוקף על שהיות בתאריכים ה-9 באוקטובר ועד ה-17 באוקטובר. המבצע למזמינים מינימום 2 לילות.

מלון אינדיגו תל אביב: החל מ-686 ש״ח ללילה 

הרשת מציעה 20% הנחה (686 ש״ח) ללילה במהלך ראש השנה. המבצע בתוקף על שהיות בתאריכים ה-25 עד ה-29 בספטמבר. המבצע למזמינים מינימום 2 לילות.

מלון Vert לגון נתניה: החל מ-767 ש״ח

הרשת מציעה 20% הנחה ללילה (החל מ-767 ש״ח) בראש השנה, כשהמבצע בתוקף על שהיה בין התאריכים 24 ל-28 בספטמבר. המבצע למזמינים מינימום 4 לילות בראש השנה.

מלון Vert ירושלים: החל מ-824 ש״ח

הרשת מציעה 20% הנחה ללילה (החל מ-824 ש״ח) בסוכות. המבצע בתוקף על שהיות במהלך חג הסוכות בין התאריכים ה-9 באוקטובר עד ה-17 באוקטובר. המבצע למזמינים מינימום 2 לילות.

מלון Vert אילת: החל מ-1,131 ש״ח

הרשת מציעה 20% הנחה לחג שני בסוכות (החל מ-1,131 ש״ח). המבצע בתוקף על שהיות בין התאריכים ה-14 באוקטובר ועד ה-18 באוקטובר. המבצע למזמינים מינימום 4 לילות.

קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב: החל מ-846 ש״ח

הרשת מציעה 15% הנחה לחג סוכות ללא מינימום של לילות (החל מ-846 ש״ח ללילה לזוג). המבצע תקף בתאריכים בין ה-9 באוקטובר ועד ה-17 באוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהדיל החםאפריקה ישראלרשת מלונות קראון פלזהמלונות VERT

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: