אא

הטרור הוא הדאגה המרכזית של ענף התיירות

כך עולה מסקר שערך World Travel Market לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית ה- WTM המתקיימת בלונדון. אך לא רק טרור מדיר שינה, מדאיגות גם בעיית הפליטים המציפים את אירופה, שביתות תכופות של עובדים בשדות תעופה והתפשטות נגיף הזיקה

מניית אל על ירדה בכ-34%. צילום: 123rf מניית אל על ירדה בכ-34%. צילום: 123rf

טרור ותיירות לא הולכים יחד. עובדה ידועה זו מקבלת גושפנקא נוספת בסקר חדש שערך World Travel Market לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית ה- WTMהמתקיימת בלונדון.

על פי תוצאות הסקר, 76% מאנשי המפתח בתעשיית התיירות הבריטית הודו כי אירועי הטרור השפיעו על עסקיהם בשנה האחרונה, ורק 24% ציינו כי לטרור לא הייתה כל השפעה על פעילותם העסקית. עסקי התיירות הבריטית נפגעו בעיקר בנסיעות לטוניסיה ולמצרים בעקבות החרם שהטילה ממשלת בריטניה על הטיסות לשארם-א-שייח'.

אירועי הטרור של השנה האחרונה, וביניהם, הפיגועים בנמלי התעופה באיסטנבול ובבריסל, והמתקפות הקטלניות בניס ובטוניסיה, בכל זאת נתנו אותותיהם בענף. אך לא רק - נושאים נוספים המטרידים את תעשיית התיירות הם: בעיית הפליטים המציפים את אירופה, השביתות התכופות של עובדי התעופה במדינות שונות באירופה והתפשטות נגיף הזיקה.

46% מהעוסקים בתיירות ציינו כי השביתות והעיצומים ברחבי אירופה פגעו בעסקיהם, 44% ציינו כי בעיית הפליטים השפיעה על עסקי התיירות ו-37% ציינו כי החשש מפני נגיף הזיקה פגע בעסקיהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: