הילטון העולמית מתרחבת ל-100 מדינות
חברת המלונאות הבינלאומית המובילה סוגרת שנת שיא של צמיחה, בה פתחה כמעט בכל יום מלון חדש ברחבי העולם
הילטון תל אביב. צילום יחצ
בשנת 2015 האסטרטגיה של הילטון העולמית התמקדה בגידול אורגני, והיא ממשיכה להיות חברת האירוח הגדולה והצומחת ביותר בעולם. עם השקת מלון הילטון בצ'אד לחברה בתי מלון ב-100 מדינות ברחבי העולם. בין הישגיה הבולטים בשנה החולפת: למעלה מ-50,000 חדרים ברוטו הוספו, 145,000 חדרים הוסבו ממותגים של מתחרים ומלונות עצמאיים, יצרה למעלה מ-20,000 מקומות עבודה חדשים, כתוצאה של נכסים מנוהלים או תחת זיכיון בתיק הנכסים שלה, אירחה למעלה מ-140 מיליון מבקרים ביותר מ-4,600 מלונות מנוהלים ותחת זיכיון. מאז שנת 2007 הילטון העולמית התרחבה ביותר מ-50% והשיקה בהצלחה שלושה מותגים חדשים, אשר ביחד כוללים כמעט 60,000 חדרים, אם כאלה שכבר נפתחו או כאלה שנמצאים בשלבים שונים של פיתוח. "הכניסה שלנו למדינה ה-100 הינה עדות לחוזקם של המותגים שלנו, אשר ממשיכים להציב את הילטון העולמית כחברת האירוח בעלת הצמיחה הגדולה ביותר בעולם עם שיא של מלאי חדרים," אמר קריסטופר ג'. נאסטה, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של הילטון העולמית. הילטון ממשיכה להיות מעורבת בהמצאת חווית האורח, על ידי מתן יתר גמישות בעת ואחרי השהיה של האורחים: צ'ק אין דיגיטלי מאפשר לאורחים לבדוק ולבחור את החדר המדויק ביותר מ-4,400 מלונות ברחבי תבל, קרוב ל-100 מלונות התקינו מפתח דיגיטלי, שמאפשר לאורחים הקבועים את האפשרות לעקוף את דלפק הקבלה במלון ולגשת לחדרים ישירות באמצעות טלפון חכם, למעלה מ-2.5 מיליון אורחים הורידו את יישומון HHonors בשנת 2015. להילטון העולמית שנים עשר מותגים הכוללים יותר מ-4,600 מלונות בבעלותה, ניהולה או תחת זיכיון או בהשכרת נכסים לשיתוף זמן ((timeshare עם למעלה מ-758,000 חדרים ב-100 מדינות ואזורים
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}