אא

מי מספר 1? משרדי הנסיעות מדווחים: זה היעד עם הביקושים הגבוהים ביותר הקיץ

חופשת הקיץ החלה והישראלים טסים בהמוניהם. היום (ג') צפויים לעבור בנתב"ג 68 אלף נוסעים ומחר (ה') 78 אלף נוסעים, והמזוודה עוד נטויה. לאן הישראלים טסים? חברות תיירות מדרגות את היעדים עם הביקושים הגבוהים ביותר

אנטליה, טורקיה. צילום: 123RF אנטליה, טורקיה. צילום: 123RF
68 אלף נוסעים ונוסעות צפויים לעבור רק היום (ד') בנמל התעופה בן גוריון. מחר (ה'), אם תהיתם, מספר השבים צפוי לזנק ל-78 אלף והמזוודה עוד נטויה לקראת סוף השבוע בכלל וחופשת הקיץ הגדול שהחלה בסוף יוני בפרט, הביקושים לחופשה מעבר לים בשיא. בקיצור, עם ישראל טס, ובהמוניו למרות ועל אף המחסור החמור בכוח אדם בשדה בגינו טיסות מבוטלות והתורים בכל שרשרת החיול בנמל ארוכים. לכבוד חופשת הקיץ שהחלה, בדקנו עם מספר חברות תיירות לאיזה יעדים הישראלים טסים יותר.

אשת טורס: "היעדים המבוקשים ביותר הם יעדי אגן הים התיכון המותאמים למשפחות"

בחברת התיירות אשת טורס מדווחים על אנטליה שבטורקיה כיעד מספר 1 במכירות שלהם הקיץ. טורקיה שעד לא מזמן חלה עליה אזהרת מסע חמורה שירדה באחרונה לדרגה 3 הפחות חמורה, חזרה לככב. "אנטליה היא היעד הכי חזק של הקיץ - ונראה שאזהרות המסע כבר הפכו להיסטוריה מבחינת הישראלים", אומרת שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס. לדבריה, "היעדרות התיירים מרוסיה ואוקראינה, המהווים שליש מהתיירות, מאפשרת היצע רחב של מלונות ומחירים אטרקטיביים בקיץ של ביקושי שיא. אין יעד שיכול להתחרות בתמורה למחיר של אנטליה והישראלים מצביעים ברגליים". עוד לדברי כהן עורקבי, אשת טורס חזרה להפעיל טיסות לאנטליה אחרי 12 שנים של הפסקה ומציעה חבילות נופש בעשרות מלונות ברמת 5 כוכבים, בהם שיווק בבלעדיות של רשת המלונות TUI באזור אנטליה: TUI Magic Life Masmavi ,TUI Magic Life Jacaranda, TUI Blue Belek ועוד. היעד השני, המוביל במכירות של אשת טורס אחרי אנטליה, מתברגת בורגס. "הכל כלול קרוב שאהוב במיוחד על משפחות וחובבי הקזינו, ומאפשר נופש במחירים במשתלמים לכל המשפחה. בשנים האחרונות בורגס העלתה הילוך בריזורטים ובמלונות הכל כלול שהיא מציעה, כדי להתחרות בשכנותיה. דוגמה לכך ניתן לראות במלון אולטרה הכל כלול 5 כוכבים Wave Resort, שכולל גם פארק מים והפך לאחד המבוקשים ביותר בקרב הישראלים בבורגס". סמנכ"ל אשת טורס מסכמת: "אחרי שנתיים של קורונה, היעדים המבוקשים ביותר הם יעדי אגן הים התיכון המותאמים למשפחות, בדגש מלונות הכל כלול: אנטליה, שארם א-שייח, איי יוון, בורגס ומונטנגרו", אומרת שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס. עוד לדבריה, "אחת ממגמות הפוסט קורונה היא ביקושים הולכים וגדלים לטיולי שטח בטבע – ג'יפים, אופניים וטיולי הליכה – ואנחנו צופים שהגידול בסגמנט זה יימשך. בימים אלה אנחנו כבר רואים הזמנות לחגי תשרי - הישראלים ראו את הביקושים לחופשות הקיץ וממהרים לשריין לעצמם חופשה".
השטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיההשטיח המעופף מחדשת טיסות לאנטליה שבטורקיה
אנטליה. צילום: shutterstock שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס. צילום: עזרא לוי

קווי חופשה: "מי שנעצרה קלות עקב התראת המסע ומזנקת מחדש היא אנטליה הממוקמת בטופ היעדים המובילים שלנו"

התארגנה עם מלאי גדול של חדרי משפחה לזוג + 2 ילדים וזוג + 3 ילדים במבחר מלונות הכל כלול קווי חופשה משווקת טיסות וחבילות נופש ל-7 יעדים ביוון: כרתים, רודוס, קוס, סנטוריני , מיקונוס, אתונה וסלוניקי. לדברי אילן שלו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקווי חופשה, "יעדים אלה הם המובילים העונה מבחינת ביקושים של ישראלים בכלל ומשפחות בפרט". עוד לדבריו, "בזכות רכש אינטנסיבי יומיומי בבתי מלון וריזורטים, מציעה קווי חופשה מלאי חדרי משפחה במבחר מלונות, ריזורטים הכל כלול והכל באישור מידי, שזמין גם בתקופת שיא מורכבת זו בה הביקוש ליוון גובר על ההיצע". שלו מוסיף כי בין המלונות בהם ניתן להשיג חדרים באישור בחבילות הנופש אותם משווקת קווי חופשה, ניתן למצוא את: קוס - רשת מלונות kipriotis המבוקשת ע"י משפחות ישראליות בזכות פארקי המים (aqua land/ village/ panorama/ maris); כרתים - מלונות רשת aquila, בהם מלון athina place, מלון porto Greco creta maris ואחרים; רודוס - מלון Rhodes bay, מלון electra place, מלון Sheraton, מלון cyprotel faliraki ומלון atrium platinum". עוד לדברי  שלו, "מי שנעצרה קלות עקב התראת המסע ומזנקת מחדש היא אנטליה, הממוקמת בטופ היעדים המובילים של קווי חופשה, לקיץ ולחגי תשרי עם עשרות מלונות הכל כלול באישור מידי". דוגמה למחירי חבילות ליעדים המובילים בקווי חופשה: קוס חבילות נופש למלון kipriotis בחודש יולי ל 3 לילות על בסיס הכל כלול במחיר התחלתי של 399$ לאדם בהרכב של זוג + 2. כרתים חבילות נופש למלון athina palce בחודש יולי ל 3 לילות על בסיס הכל כלול במחיר התחלתי של 399$ לאדם בהרכב של זוג + 2. רודוס חבילות נופש למלון all senses noutica blue בחודש יולי ל 3 לילות על בסיס הכל כלול במחיר התחלתי של 449$ לאדם בהרכב של זוג + 2. אנטליה חבילות נופש למלון orange county בחודש יולי ל 3 לילות על בסיס הכל כלול במחיר התחלתי של 499$ לאדם בהרכב של זוג + 2.
חופשה באי קוס יווןחופשה באי קוס יוון
איי יוון פופולאריים גם הקיץ. האי קוס, יוון. צילום: ספיר פרץ אילן שלו, קווי חופשה. צילום: עצמי

השטיח המעופף: "הישראלים יודעים שאת התמורה המלאה ביותר לכסף שלהם הם יקבלו באנטליה"

"היעד שנמצא המקום הראשון בביקושים הוא אנטליה", אומר אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת השטיח המעופף. לדבריו, "היתרון הגדול של אנטליה על שאר היעדים הוא הכמות האדירה של הקלאבים עם מאות החדרים בכל קלאב. מה שמאפשר זמינות גם בתאריכים המבוקשים ביותר. הישראלים יודעים שאת התמורה המלאה ביותר לכסף שלהם הם יקבלו באנטליה, ממלכת ההכל כלול שכולנו כל כך אוהבים". אנטליה מככבת גם במכירות השטיח המעופף בזכות הטיסה הקצרה והמחירים ללא תחרות. לדברי כהן מגורי, מיד אחרי אנטליה מדורגות רודוס וכרתים. "איי יוון הפופלארים ביותר עם הריזורטים המפנקים. ניתן למצוא ביעדים אלה מענה לכל חופשה, למשפחות שמחפשים את מלונות ההכל כלול עם פארקי המים וכמו כן, לזוגות שמחפשים ריזורטים למבוגרים בלבד".
חופשה ביוון ובולגריהחופשה ביוון ובולגריה
אחרי אנטליה מדורג האי רודוס, יוון. צילום: 123rf אורן כהן מגורי מה לראות ולעשות בטורקיה? הקליקו כאן להורדת המגזין הדיגיטלי של פספורט על טורקיה.
פספורט 733 - זוהי טורקיהפספורט 733 - זוהי טורקיה
מגזין פספורט 733.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאשת טורסהשטיח המעופףאנטליהקווי חופשה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: