אא

כשהים פוגש את המדבר: הכירו את ראס אל ח'ימה באיחוד האמירויות

אין בה גורדי שחקים ואורות מהבהבים, אלא חופים בתוליים בהם הים פוגש נופי מדבר עוצמתיים, מבצרים עתיקים וגם את ההר הגבוה ביותר באיחוד האמירויות. הכירו את הנסיכות ראס אל ח'ימה הממוקמת צפונית לדובאי - פנינת טבע ותרבות שכמוה עוד לא ראיתם

מגלשת הרים מהירה בראס אל ח'ימה. צילום: RAKTDA מגלשת הרים מהירה בראס אל ח'ימה. צילום: RAKTDA
בזכות חתימת "הסכמי אברהם" אנחנו, הישראלים, יכולים כיום לחוות מהי נסיכות ערבית אותנטית שבה פועם הלב של האמירויות. הכירו את ראס אל ח'ימה - אין בה גורדי שחקים ואורות מהבהבים, אלא חופים בתוליים בהם הים פוגש נופי מדבר עוצמתיים, מבצרים עתיקים בין דיונות ענק וגם את ההר הגבוה ביותר באיחוד האמירויות – ג'בל ג'איס. כל זאת, במרחק של 45 דקות נסיעה מנמל התעופה של דובאי. מה עושים בראס אל ח'ימה? קודם כל נרגעים, נושמים את האוויר המדברי ושותים תה כמיטב המסורת הערבית. אחר כך יוצאים להרפתקאות ויש הרבה מאלה. בהר ג'בל ג'איס העצום אפשר לטייל ברגל, לטפס, לעשות סנפלינג, להתנדנד על נדנדת ענק ייחודית, לנסוע במגלשת הרים מהירה שאורכה יותר מ-1,800 מטר וגם, לצפות בנוף עוצר נשימה מנקודת תצפית בראש ההר. אחד הבילויים שאין להחמיץ הוא מסלול אומגות מדברי מרגש ואם בא לכם לחוות שיא, פתחו עבורכם על ההר את האומגה הארוכה ביותר בעולם – לא חוויה שתשכחו במהרה (או אי פעם).
הכירו את ראס אל ח'ימההכירו את ראס אל ח'ימה
הנסיכות ראס אל ח'ימה. צילום: RAKTDA ויש עוד אקשן: הפארק החווייתי Bear Grylls מציע קורסי הישרדות במדבר, שבו מקבלים הכשרה לחיים בתנאי קיצון ואפשר גם להישאר ללון בו ולצאת ממנו לטיולים דרמטיים באופני הרים. במרכז אחר "אל וואדי", אפשר לרכוב על סוסים וגמלים בין דיונות חול ציוריות. את התרבות הייחודית של הנסיכות, המתוארכת לתקופת הברונזה, אפשר לחוות דרך המבצרים והאתרים העתיקים הפזורים בה, שארבעה מהם הוכרו כאתרי מורשת על ידי ארגון אונסק"ו. במבצר הגבוה ביותר באמירויות, דהייה, תוכלו להעפיל לראש מגדל ולהשקיף על כל ראס אל ח'ימה – מהים ועד נאות המדבר שבאופק. בנוסף לכל אלה, תוכלו לבקר בכפר דייגים עתיק ונטוש, בחוות פנינים מרתקת, או באחד החופים הכיפיים והמפנקים. ויש, כמובן, את הפאר: מלונות ברמה הגבוהה בעולם ממתינים לארח אתכם וביניהם, ולדורף אסטוריה, הילטון, ריקסוס, רוטאנה וריץ קרלטון. אליהם מצטרפים מלונות מדהימים שנפתחים ממש בימים אלה - מובנפיק ריזורט ומלון ראדיסון באי "אל מרג'אן" והמלון אינטרקונטיננטל "מינה אל ערב". מהמלונות ניתן לצאת במונית או ברכב שכור להרפתקאות המדבריות השונות וכמובן, גם לשיטוט ברחובות האותנטיים - לשתות בבתי הקפה המקומיים או לאכול באחת ממסעדות היוקרה. ככה זה כשאתה בנסיכות ערבית אמיתית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: