הלוי: "באירופה יש דירוג ואנחנו לא יכולים להיות חכמים יותר מהם"
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, בכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות במסר נוקב למלונאים: "צריך להקפיד על הסטנדרט. בכדורגל אנחנו חשובים שאנחנו יותר חכמים מהאירופאים ואנחנו רואים את התוצאות. בנושא דירוג בתי המלון, אין היום שיטה יותר טובה"
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות. צילום מסך
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, במסר ישיר למלונאים בכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות הבוקר (ג') בתל אביב: "צריך להקפיד על הסטנדרט. בכדורגל אנחנו יותר חכמים מהאירופאים ואנחנו רואים את התוצאות. בנושא דירוג בתי המלון, אין היום שיטה יותר טובה. יש לנו חברה אוסטרית שמדרגת. ובדיוק כמו שבכדורגל זה לא הולך, בלי דירוג לא נצליח לשמור על סטנדרט. באירופה יש דירוג ואנחנו לא יכולים להיות חכמים יותר מהם. אפשר להמשיך ולשבור שיאים ולהתמקד בכל היתרונות שיש לנו". עוד אמר הלוי בכנס, "זו תקופה מאתגרת, תקציבית אנחנו באי וודאות גדולה. בשנים הגדולות הבנו שלא רק צליינות, אלא שצריך ללכת למחוזות חדשים, ושלארץ אפשר להגיע לא רק כצליין. לברוח מהמגרש הזה של הצליינות. ללכת למקומות שהעולם רוצה לראות - שעושים פה כיף. פיתחנו את ת"א וירושלים ולא היה פשוט לחבר את עיר החטאים לעיר הקודש. עשינו את זה וזה עובד. הקמפיין מצליח. עברנו לפיתוח הנגב ואילת. משקיעים בזה הרבה מאוד. לא רק סרטונים של לבוא לארץ הקודש אלא לעשות דברים קצרים שזה מה שהשוק צריך היום. בנייה של מוצרים חדשים. אחרי הקמפיין המוצלח תל אביב-ירושלים, הלכנו הרבה על המזג אוויר". הלוי התייחס בדבריו גם לפיתוח התיירות בנגב. "אם יש פוטנציאל שעדיין לא מימשו, זה הנגב שהוא בפרוש שטח בתולי שמחכה שנתחיל לעבוד. האירופאים יותר ממאה שנה לקחו את האלפים והדולומיטים, התגברו על הבעיות עם הירוקים ובנו מסעדות, רכבלים והיום זו תעשייה שמגלגלת מליארדים. לנו יש את המדבר. שדה תעופה רמון חדיש. משרד התיירות מתמרץ חברות תעופה להבאת תיירים רבים לפסטיבל יוגה, מרתון מדברי, אופניים ועוד. אנחנו בונים את כל הנגב כמותג הבא של מדינת ישראל. שדה רמון יכול לקלוט מאות אלפים כל חודש. גיבשנו צוות בינמשרדי. מחר אני הולך להיות עם 15 נציגי משרדי ממשלה בנגב. בזה אנחנו עסוקים היום. זה מנוע צמיחה מאוד גדול. מקווה לראות שם שינוי גדול בשנים הקרובות". עוד לדבריו הלוי, "המותג הבא שנפתח הוא הגליל, הצפון. צריך להשקיע הרבה מאוד בתשתיות. לחבר את הערים. בדרום יש לנו שיתוף פעולה מלא בין ראשי ערים, וזה תנאי להצלחה. בצפון אנחנו עובדים על זה. נצרת, עכו. כולם תחת מותג הגליל. שיהיה פה עוד מנוע צמיחה כלכלי ולא רק צליינות. אם אנחנו מדברים על שיתוף פעולה שיש לנו אתכם, אז אתם השטח, אתם יודעים מה האתגר של התקופה הזו. יש לנו הרבה אתגרים סביב נושא מורי הדרך. יש מחסור במורי דרך דוברי שפות. יחד עם זה, צריך להמשיך ולהשקיע בתשתיות. יש תנופה בבניית בתי מלון". הלוי, בדומה לדוברים לפניו ואחריו, נפרד מחני סובול, מנכ"לית ההתאחדות: "אנחנו מאמינים בשותפות והיה לנו שיתוף פעולה מצוין, וחני תודה רבה". אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות. צילום: חן גלילי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}