אא

הסוף לקורונה? חברה ישראלית טוענת שהיא בדרך לחיסון

הראש היהודי: חברת מיגל הישראלית הודיעה שהשיגה פריצת דרך בחיסון לקורונה בעופות שיוכל להיות מותאם לבני אדם תוך 3 חודשים. חברה ישראלית אחרת, BATM, הודיעה כי המציאה ערכה לאבחון נגיף הקורונה בתוך שעה אחת בלבד לעומת 7 שעות בערכות הקיימות כיום בשוק

צילום: 123rf|ד"ר צבי מרום צילום: 123rf|ד"ר צבי מרום
 

דרמה רודפת דרמה: יממה אחרי ההודעה הדרמטית של משרד הבריאות לישראלים שלא לטוס לחו"ל על רקע התפשטות נגיף הקורונה, מודיעה הבוקר (ה') חברת מיגל הישראלית כי השיגה פריצת דרך בחיסון לקורונה בעופות. בחברה, הנתמכת על ידי משרדי המדע והטכנולוגיה והחקלאות, טוענים כי יעילות החיסון, שפותח לטיפול בזן של וירוס הקרונה בעופות, הוכחה בניסויים פרה-קליניים במכון הוולקני וכעת קיימת אפשרות להתאים את החיסון לבני אדם בתוך 3 חודשים בלבד מהיום.

לטענת מיגל, אחרי התאמות הרצף הגנטי לנגיף הקורונה בבני אדם, בחברה ימתינו לקבלת אישור הבטיחות של המוצר על מנת להתחיל לייצר חיסונים נגד הנגיף. במקביל, הודיעה חברה ישראלית אחרת, חברת BATM שבבעלותו של ד"ר צבי מרום המכהן גם כיו"ר חברות ההייטק בהתאחדות התעשיינים, כי החברה שבבעלותו הצליחה לפתח קיט לאבחון מהיר ומדויק של נגיף הקורונה תוך פחות משעה אחת. זאת לעומת, 7 שעות בקיטים הקיימים כיום בשוק לאבחון הוירוס. לטענת BATM, הנסחרת בבורסות בת"א ובלונדון, מספר בתי-חולים ומעבדות מרכזיות כבר אישרו את יכולתה של הערכה לאבחן את הווירוס וכי החברה החלה בייצור מסחרי של ערכת האבחון במפעלי החברה באיטליה.
"אנו מאמינים שהאסטרטגיה שאימצנו בחטיבה הביו-רפואית שלנו מתבררת כנכונה, במיוחד לאור ההתפרצות הנוכחית של COVID-19. אנו יכולים כעת לספק במהירות ערכות אבחון. יתר על כן, כבר קיבלנו פידבק חיובי במיוחד ועניין משמעותי מכמה מוסדות רפואיים מובילים", אמר ד"ר מרום.
BATM BATM
אבחון בתוך שעה במקום 7 שעות. ד"ר צבי מרום, מנכ"ל BATM . צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםקורונהד"ר צבי מרוםחברת מיגלחיסון לקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: