הסטארט-אפ הישראלי bitemojo נוחת בירושלים
את אפליקציית bitemojo, שההשקעה הראשונית בפיתוחה נאמדה בלמעלה מ-2 מיליון שקל - הורידו כבר יותר מ-5,000 משתמשים
צילום -כפיר חרבי
אפליקציית bitemojo, אותה ייסדו אנשי חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה", מאפשרת לקיים באופן עצמאי סיורי אוכל טעימים ומרתקים גם ברחבי ירושלים, בעלות של 110 שקלים לאדם, זאת בתום תקופת הרצה שנערכה במסגרת אירועי "מסעדות פתוחות" שהתקיימו בעיר בתחילת החודש. לבד מהחוויה הקולינארית – מובטחת למשתמשים גם פעילות תיירותית פורה במיוחד. כך למשל, רוכשי הסיור "בעקבות המעמד היצירתי" ייהנו ממסלול באורך של 2.5 ק"מ, דרכו ניתן לחוש את האטמוספרה התוססת של הדור החדש בירושלים. המסלול עובר, בין היתר, במוסד המיתולוגי של בצלאל; ממשיך דרך מיצגי במה וגרפיטי, קואפרטיבים של אמנים ויזמים; ונמשך בסמטאות והכיכרות המרכזיים בהן נושבת הרוח הירושלמית החדשה. הצד הטעים של הסיור יכלול מגוון מאכלים: סנדביץ' בריאות טבעוני עם ממרחי הבית וסלט שורשים; שלושה דים סאם עם מילוי לבחירה וירקות מאודים; כוס מיץ בריאות ממתכונים עתיקים; טעימת גבינות מחמש מדינות עם שתי ברוסקטות וזיתים; שלושה צ'ייסרים של מרק חם ולחם עם טפאנד זיתים/ניוקי סלק וגבינות; חצי וופל בלגי עם ממרח לבחירה; כדור גלידה וקצפת. בתחילת אוגוסט - רשמה אפליקציית bitemojo למעלה מ-1,000 סיורים שהוזמנו (כאשר בסך הכל מומשו 4,000 טעימות שונות בכל רחבי העיר באמצעות האפליקציה). כ-80% ממשתמשי היישומון הינם גרמנים, 10% ישראלים ועוד כ-10% משאר העולם. לדברי החברה יזמי bitemojo מחזיקים בהסכמים חתומים עם למעלה מ-30 בתי מלון בברלין לשיווק הסיורים, כמו גם על הסכמי הפצה עם שתיים מחברות האוטובוסים לתיירים (סיטי-טור) הגדולות ביותר בעיר. את אפליקציית bitemojo, שההשקעה הראשונית בפיתוחה נאמדה בלמעלה מ-2 מיליון שקל - הורידו כבר יותר מ-5,000 משתמשים, וברשתות החברתיות היא נהנית מיותר מ-14,000 עוקבים "אורגניים" (ללא השקעה בקידום ממומן). כמו בברלין – גם עבור הסיורים הירושלמים יופעל מנגנון רכישה חכם ונוח, כאשר מערכת הגיימיפיקציה הייחודית של היישומון תמשיך לצבור נקודות קרדיט ותוכל לזכות את רוכשי הסיורים בטעימות חינמיות. האפליקציה אף כוללת מערכת ניווט, שמסייעת למטייל להגיע אל מיטב המסעדות ודוכני האוכל המיוחדים ביותר בירושלים, שנבחרו בקפידה ע"י היזמים. האפליקציה מספקת חווית תוכן עשירה, הכוללת מידע על הסיפורים האישיים של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין מקומיות ומעניינות המוצגות לאורך מסלול הסיור יעל וייס-גדיש, מנכ"לית bitemojo, מסרה: "לאחר שהצלחנו לחדור לשוק הברלינאי בתוך זמן קצר יחסית, היה לנו ברור שזהו עניין של זמן עד שנגיע גם אלינו הביתה. אני נרגשת מתחילת הפעילות בירושלים – שהיא בית לסגנונות קולינריים משובחים ורב-תרבותיים. החזון שלנו הוא לשנות את הדרך בה אנשים חווים את העולם: שילוב בין קולינאריה מובילה, להתרגשות של סיור עצמי בזמן שנוח ומתאים למטייל, ובקצב האישי שלו – משדרגים לאנשים רבים את החוויה האורבנית".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}