אא

הסכם שותפות היסטורי בין התאחדויות סוכני הנסיעות של ישראל ליוון

ההסכם עתיד לחזק את הקשרים בין ההתאחדויות וצפוי להגדיל את כמות התיירים משתי המדינות. נשיא ההתאחדות היוונית, ליסנדרוס צילדיס: "עדים עלייה של 25% בכמות התיירים שהגיעו לישראל מיוון השנה"

צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון|צילום: עידו רימון
במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה במסגרת היום השני של כנס התאחדות סוכני הנסיעות הישראלית באתונה, נחתם הבוקר (רביעי) הסכם שותפות תיירותי בין ההתאחדויות של ישראל ויוון. המטרה: חיזוק הקשרים בין המדינות והגדלת כמות התיירים. נשיא ההתאחדות היוונית: "עדים עלייה של 25% בכמות התיירים שהגיעו לישראל מיוון השנה".
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון
צילום: עידו רימון   נשיא התאחדות סוכני הנסיעות היוונית, ליסנדרוס צילידס, הצהיר על גבי דוכן הנאומים כי הקשר התיירותי בין ישראל ליוון נמצא בקו עלייה מתמיד. "אנו עדים השנה לעלייה של 25% בכמות התיירים היוונים שהגיעו לישראל, אולם המטרה שלנו היא להגדיל את הקשר העסקי עם תל אביב ולהמשיך ולעבוד במשותף עם מדינתנו השכנה והאהובה. זהו הסכם שמשקף נאמנות של שתי המדינות".
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון
צילום: עידו רימון   אפרים פורטיס, מנכ"ל ויו"ר אופן סקיי, המייצגת את חברת התעופה היוונית "אג'יאן איירליינס" בישראל, התייחס למשמעות ההסכם: "אני משוכנע שהכנס השנתי יקדם רבות את תנועת הישראלים ליוון. מאות הסוכנים שהשתתפו בכנס ישמשו כשגרירים של רצון טוב על מנת להביא את קולה של יוון, הנופים והריחות לכל בית ואם בישראל. אג'יאן איירליינס תמשיך לעשות כל הנדרש על מנת לעזור לסוכנים למכור את יוון תיירות נבחר וכשער ליעדים נוספים ברחבי אירופה".
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון
צילום: עידו רימון  
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון
צילום: עידו רימון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: