מלון פסטורל כפר בלום משתדרג
המלון הצפוני יקים מרכז כנסים ומופעים חדש ויוסיף 14 חדרים נוספים לאגף הבוטיק בהשקעה כוללת של 30 מיליון שקל. מרכז ההשקעות במשרד התיירות אישר מענק חלקי
צילום: יח"צ|דובי בן ארי חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
מלון פסטורל בקיבוץ כפר בלום שבגליל העליון מתרחב: בחודש הבא יחל בבניית מרכז כנסים ומופעים חדש, ובבנייה של 14 חדרים נוספים לאגף הבוטיק בהשקעה כוללת של 30 מיליון שקל. בנוסף, יורחבו וישופצו כל חדרי ה- DLX במלון לחדרים גדולים ומרווחים; הספא, המסעדה, אולם הכנסים "סימפוניה" ושטחי החוץ שבמלון ישודרגו אף הם. חלק מההשקעה, זו בחדרים, אושרה ע"י מרכז ההשקעות ואגף ההשקעות של משרד התיירות. יתר המימון יגיע ממקורותיו העצמיים של המלון. מרכז הכנסים החדש יבנה על שטח של 2,660 מ"ר. באודיטוריום יהיו 450 מקומות ישיבה על רצפה אופקית, מול במה מקצועית. מאחורי הבמה ובצדדיה ייבנו חדרי אומנים, חללי אחסון, מערכי תאורה, סאונד והקרנה משוכללים. הפואיה יהיה מוקף בקבלה, מלתחת מעילים, בר משקאות ומטבח קצה, המאובזר להגשת 450 מנות בארוחת גאלה בחלל המבנה. הכניסה אל המבנה עוברת דרך "קאשינה" איטלקית שבמרכזה גינה המוקפת אכסדרת עמודים ובמרכזה מזרקה. המבנה תוכנן ע"י האדריכלים גדי רובינשטיין (א.ב. מתכננים) ונועם ורחל חתוכה (ממשרד מוד אדריכלים). הקונסטרוקציה המורכבת תוכננה ע"י אינג' דותן רייכרט (רייכרט מהנדסים ויועצים) והייעוץ המקצועי (אולם, מערכות במה, וציוד) הופקד בידיו של אדריכל דוד ברסלבי.
דובי בן ארי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}






