אא

השכרת רכב בחו"ל – 8 טיפים אשר יסייעו לכם בתהליך

טסים לחו"ל? מעוניינים להשכיר רכב בחו"ל אשר יאפשר לכם ניידות נוחה בין אתרים, אטרקציות ואפילו ערים? קבלו כמה טיפים לדרך הנכונה והבטוחה לעשות זאת \\ תוכן פרסומי

צילום: pexels צילום: pexels
טסים לחו"ל? מעוניינים להשכיר רכב בחו"ל, אשר יאפשר לכם ניידות נוחה בין אתרים, אטרקציות ואפילו ערים? – קיימת חשיבות גבוהה שתעשו את זה בצורה חכמה. אומנם השכרת רכב בחו"ל, מצריכה נקיטה בכמות קטנה יותר של פעולות, בהשוואה לדוגמא, להליך חיפוש אחר רכבים למכירה – יחד עם זאת, גם אם היא דורשת חיפוש מידע, היכרות עם האפשרויות השונות וביצוע את כל הצעדים בתהליך בצורה מושכלת ונבונה.

להזמין רכב להשכרה עוד מהארץ

גם אם אתם לא זקוקים לרכב ביום הנחיתה וגם לא ביום שלאחר מכן, ההמלצה היא להשלים השכרת הרכב עוד מהארץ. כיום, ניתן לבצע את כל שלבי ההשכרה דרך האינטרנט – כאשר, הרשת גם תאפשר לכם לקבל את כל הפרטים על החברות המשכירות השונות, על המחירים ואפילו לקבל המלצות – קיימת אפשרות להיכנס לקבוצות תיירות שונות בפייסבוק ולחפש המלצות על חברת להשכרת רכב באותו היעד הרצוי. ההמלצה היא לא לשלם מראש בעבור ההשכרה, אלא למצוא חברה אשר הדרישה היחידה שלה היא להשאיר פרטי כרטיס אשראי כערבון ומאפשרת לבצע ביטול ההזמנה עד מועד מסוים.

לבדוק מה עלות השכרת הרכב כוללת בתוכה?

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא מחירים של עלות ההשכרה – אבל חשוב לא לקבל החלטה רק בהתבסס על השורה התחתונה ועל המחיר הסופי, אלא רק אחרי שאתם בודקים מה אותו המחיר כולל בתוכו. מאוד יכול להיות שברגע שתתעמקו בפרטים, תגלו שיש צורך להוסיף כסף עבור פרטים כאלו ואחרים – ובמקרה כזה, המחיר כבר לא יראה לכם כזה אטרקטיבי. במידה והדברים לא ברורים, כדאי לשלוח לנציג את כל השאלות לגבי הפרטים אשר חסרים לכם והתשובות שתקבלו יכולות לסייע לכם להשלים את התמונה לגבי השירות.

דגש על תנאי ההשכרה

יש לשים לב שבמדינות שונות בחו"ל מעמידים תנאים שונים להשכרת רכב – ולכן, חשוב לוודא שאתם אכן עומדים באותם התנאים. כך לדוגמא, ישנם מקומות בעולם בהם השכרת הרכב מתאפשרת רק לנהגים מעל גיל 21 או אפילו 24. מעבר לכך, יהיו גם מקומות אשר ייקרו את עלויות ההשכרה לנהגים שהינם צעירים יותר – מכיוון שגם עלות הביטוח תהיה גבוהה יותר. בכל מקרה, בכדי לא לגלות ברגע האחרון "הפתעות" לא רצויות, כדאי לבדוק את העניין הזה לפני שמשכירים את הרכב.

חלוקה לקבוצות רכב

בבואכם לבחור את הרכב, מומלץ לשים דגש על החלוקה של הרכבים לקבוצות שונות ובין היתר: קבוצה A – אשר כוללת לרוב רכבי מיני או סופר מיני שהינם קטנים וגם זולים יותר השכרה. קבוצה B – הרכבים המשתייכים לקבוצה זו יהיו גם קטנים יותר, אך איכותיים יותר בהשוואה לאלו של קבוצה A. קבוצה C – רכבים מעט יותר גדולים, בהם גם תא האחסון יהיה גדול יותר חזה של קודמים. ככל שעולים עם הקבוצה, כך הרכבים בקטגוריה יהיו גדולים יותר ויתאימו למספר רב יותר של אנשים, עד ההגעה לקבוצה M – אשר כוללת בתוכה רכבים אשר מיועדים להסעה של עד ל-9 נוסעים.

על מה לשים דגש כשמקבלים את הרכב?

אז הגעתם בשעה טובה למדינה בה אתם מבקרים ומגיע הזמן לקבל את הרכב אותו השכרתם. בזמן איסוף הרכב, יש לוודא שאתם מגיעים למעמד ההכשרה עם כרטיס אשראי – ועם כל המסמכים הנדרשים ע"י אותה החברה. לפני שאתם לוקחים את הרכב, כדאי לבצע בדיקות שונות כמו לבדוק שאין לרכב מפגעים שונים נראים לעין ובמידה ואתם מוצאים כאלו – כדאי לתעד אותם ואף להראות אותם לנציג מטעם החברה. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: