אא

עד כאן: התאחדות סוכני הנסיעות נגד ישרוטל "אם לא תשוב לשלם עמלות נפנה לרגולטורים"

בעקבות החלטת רשת מלונות ישרוטל לבטל תשלום עמלות לסוכני נסיעות בגין הזמנות חברי מועדון "חוג השמש" באופן מידי, מנכ"לית ההתאחדות במכתב נוקב לרשת: "המדיניות החדשה מעמידה את משרדי הנסיעות במצב בלתי נסבל כלפי לקוחותיה. התנהלות מקוממת"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

התאחדות סוכני הנסיעות שלחה מכתב נוקב ואף מאיים לבני לוי, סמנכ"ל השיווק ומכירות ברשת מלונות ישרוטל, על רקע החלטתה לבטל באופן חד צדדי וגורף תשלום עמלת בסיס לסוכני נסיעות בגין הזמנות חברי מועדון "חוג השמש".

ישרוטל מצידה, טענה באחרונה כי "אין לנו כל כוונה לפגוע בתנאי הסוכנים, הזמנות חברי המועדון אצל הסוכנים הוא שולי".

במכתב שכתבה טלי לאופר, מנכ"לית ההתאחדות, היא מציינת בין היתר, "ההתאחדות קוראת לרשת ישרוטל לחזור בה ממדיניות זו לאלתר. ככל שלא ייעשה כן, תשקול ההתאחדות את צעדיה, לרבות פניה לרגולטורים רלוונטיים". בדבריה אלה, ההתאחדות למעשה מאיימת בפנייה לרשות התחרות בהקשרים אחרים ובכך להכריז מלחמה על רשת המלונות.

עוד כותבת לאופר, "במהלך תקופת החגים, בערב חג הסוכות, פנו להתאחדות  משרדי נסיעות ומסרו, כי רשת ישרוטל פנתה אליהם  והודיעה להם באופן חד צדדי, על ביטול עמלות בגין הזמנות חברי מועדון לקוחות 'חוג השמש' באופן מידי. מבירור שערכתי עולה, כי מדובר ב'מדיניות חדשה' של רשת ישרוטל, אשר החליטה לבטל באופן חד צדדי, רוחבי וגורף, את העמלות בגין הזמנות חברי מועדון לקוחות 'חוג השמש' בכל מלונות ישרוטל. זאת, ללא הסבר או כל הודעה מוקדמת. פנייתנו, בבקשה להשהות, בשלב זה את כניסת המדיניות החדשה לתוקף נדחתה. נמסר לנו שהיא תיכנס לתקופה ביום 1.11.2022".

"מדובר ב'מדיניות חדשה' של רשת ישרוטל". טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות

עוד מוסיפה מנכ"לית ההתאחדות, "המדיניות החדשה מעמידה את משרדי הנסיעות במצב בלתי נסבל כלפי לקוחותיה. לקוח, שהזמין חדר במלון ברשת ישרוטל באמצעות המשרד, והפך לאחר שהופנה על ידי משרד הנסיעות-לחבר מועדון 'חוג  השמש', לא יוכל יותר להזמין חדרים במלונות ישרוטל באמצעות משרד הנסיעות, אלא אם המשרד יסכים לבצע את ההזמנה בחינם".

לאופר ממשיכה ותוקפת, "מדובר, בכל הכבוד, בהתנהלות מקוממת וחסרת תום לב, אשר פוגעת קשות בפרנסת משרדי הנסיעות, ואשר אינה מתיישבת עם דיני התחרות, ובפרט עולה כדי ניצול לרעה על כוחה הרב של רשת ישרוטל ושל מעמדה, לא רק כרשת מלונות אלא כגורם הפועל בתחום השיווק. הצעד אותו החליטה רשת ישרוטל לנקוט באופן חד  צדדי הוא מחטף, שאין לו מקום במערכת היחסים בין הרשת למשרדי הנסיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמלונאותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעותישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: