אא

התיירות הישראלית לגרמניה שוברת שיאים

לשכת התיירות של גרמניה הפגישה לסדנת עבודה נציגים של לשכות תיירות מגרמניה עם חברות תעופה הטסות לגרמניה, סוכני נסיעות, סיטונאי וספקי תיירות, ונראה כי גם השנה, שהוכרזה כשנת חופשות בטבע, יגדל מספר התיירים הישראלים בגרמניה

צילום: עידו רימון צילום: עידו רימון
רבים מבכירי ענף התיירות בארץ הגיעו למפגש המקצועי, שערכה אתמול לשכת התיירות הלאומית של גרמניה, בראשותה של גולדימולר, מנהלת הלשכה בארץ, עם נציגים של 14 לשכות תיירות עירוניות ואזוריות מגרמניה, שהציגו מגוון אטרקציות תיירותיות במלון הילטון בתל אביב. גרמניה הופכת בשנים האחרונות למעצמת תיירות אירופית. בשנת 2015 נרשמו כמעט 80 מיליון לינות של תיירים זרים בגרמניה, שיא חדש של התיירות הנכנסת למדינה. גם התיירות הישראלית שברה שיאים ורשמה 993,000 לינות בגרמניה בשנה החולפת. נראה כי השנה יישבר שיא זה, כשכבר בחודשיים הראשונים של שנת 2016 נרשמה עלייה מרשימה של 149,930 לינות של ישראלים בגרמניה.
Black_forestBlack_forest
היער השחור, גרמניה   שנת 2016 הוכרזה על ידי לשכת התיירות הגרמנית כשנת חופשות בטבע, במהלכה יוצעו לתיירים חבילות מפתות במיוחד לטיולים במגוון אתרי הנוף והטבע והפארקים הלאומיים בגרמניה, ובמפגש המקצועי נציגי לשכות התיירות הגרמניות הציגו בפני עמיתיהם הישראלים היצע נרחב של אטרקציות תיירותיות. סיקור מיוחד על האירוע שהתקיים במלון הילטון והפעילות הישראלית המשותפת עם ענף התיירות המקומית, וכן על הפעילות האינטנסיבית החדשה של חברת לופטהנזה המשיקה במקביל גם קווים נוספים, בגיליון המודפס של 'פספורט' ביום שלישי  הקרוב.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: